Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Це покарання?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Yuriitern 7 мая 2021, 9:17
В минулу п’ятницю 29.05.2021р. у наш магазин заходить чоловік. Називається представником Райффайзен банку і каже, що потрібно оновити термінал. Запитую, чи є у нього направлення або службове посвідчення. Ні. Тільки паспорт. Ви серйозно? У вас в банку можна так просто увійти в сховище, касу, чи колупатися у банкоматах, маючи тільки паспорт? Прошу зачекати, щоб уточнити у свого керівництва, чи була заявка. Минає хвилин двадцять — відповіді немає. Відвідувач, що назвався працівником банку, каже, що більше не буде чекати. Прошу його, щоб залишив хоча б контактний номер телефону. У відповідь: Ні, якщо вийде з ладу термінал — робіть заявку. Отримую інформацію від свого керівництва, що ми нікого не викликали. Наступного дня термінал виходить з ладу. Робимо заявку. Обіцяють, що майстер прийде у середу 5.05.2021р. Сьогодні п’ятниця. Майстра немає. То це таке покарання, за те, що ми не допустили у касову зону вашого/не вашого працівника/не працівника? Майже тиждень не працює термінал. Це нормально? Думаю, зайве казати, що це втрата торгової виручки, крім того, у час пандемії і небезпека для клієнтів, які змушені розраховуватися готівкою.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 мая 2021, 9:24
Доброго ранку! Ми обов'язково перевіримо надану Вами інформацію та, вразі потреби, зробимо все необхідне для недопущення подібного у майбутньому. Будемо дуже вдячні Вам, якщо в особистих повідомленнях Банку зазначите назву та адресу магазину про який йде мова.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 мая 2021, 18:36
Доброго дня!
Дякуємо Вам за очікування відповіді. Обслуговування терміналів здійснюється сервісною компанією на підставі укладеного договору із Банком. Оновлення терміналу в присутності інженера сервісної компанії, це одна із можливих робіт по обслуговуванню терміналів. Під час виконання таких робіт у інженера повинно бути при собі службове посвідчення. В той же час, в разі відсутності такого посвідчення або при будь — яких сумнівах щодо особи інженера, клієнт може звернутись за підтвердженням даної особи на гарячу лінію цілодобової підтримки з питань еквайрингу за номером: 0 800 500−738 (цей же номер зазначено на самому терміналі).
Зі свого боку, нами було проведено окрему комунікацію із сервісною компанією по даному випадку та доручено розробити план заходів щодо не допущення або мінімізації подібних випадків в майбутньому.
Щодо заявки поданої Вами, на жаль, ще очікуємо інформацію про причини повідомлення таких строків виконання та їх недотримання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 мая 2021, 18:07
Доброго вечора!
Заявка, номер якої Ви вказали, зареєстрована 06.05.2021 та виконана 07.05. відповіді на інші питання надані вище. Приносимо вибачення за виникле непорозуміння, сподіваємось, що в подальшому обслуговування в нашому Банку викликатиме лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
7 мая 2021, 18:36
#
Полезный комментарий
Доброго дня!
Дякуємо Вам за очікування відповіді. Обслуговування терміналів здійснюється сервісною компанією на підставі укладеного договору із Банком. Оновлення терміналу в присутності інженера сервісної компанії, це одна із можливих робіт по обслуговуванню терміналів. Під час виконання таких робіт у інженера повинно бути при собі службове посвідчення. В той же час, в разі відсутності такого посвідчення або при будь — яких сумнівах щодо особи інженера, клієнт може звернутись за підтвердженням даної особи на гарячу лінію цілодобової підтримки з питань еквайрингу за номером: 0 800 500−738 (цей же номер зазначено на самому терміналі).
Зі свого боку, нами було проведено окрему комунікацію із сервісною компанією по даному випадку та доручено розробити план заходів щодо не допущення або мінімізації подібних випадків в майбутньому.
Щодо заявки поданої Вами, на жаль, ще очікуємо інформацію про причини повідомлення таких строків виконання та їх недотримання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
11 мая 2021, 18:07
#
Полезный комментарий
Доброго вечора!
Заявка, номер якої Ви вказали, зареєстрована 06.05.2021 та виконана 07.05. відповіді на інші питання надані вище. Приносимо вибачення за виникле непорозуміння, сподіваємось, що в подальшому обслуговування в нашому Банку викликатиме лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 40.6931 41.9596
EUR 42.1825 43.831
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 40.6931 41.9596
EUR 42.1825 43.831
Все курсы банка