Це покарання?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 7 мая 2021, 18:36
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня!
Дякуємо Вам за очікування відповіді. Обслуговування терміналів здійснюється сервісною компанією на підставі укладеного договору із Банком. Оновлення терміналу в присутності інженера сервісної компанії, це одна із можливих робіт по обслуговуванню терміналів. Під час виконання таких робіт у інженера повинно бути при собі службове посвідчення. В той же час, в разі відсутності такого посвідчення або при будь — яких сумнівах щодо особи інженера, клієнт може звернутись за підтвердженням даної особи на гарячу лінію цілодобової підтримки з питань еквайрингу за номером: 0 800 500−738 (цей же номер зазначено на самому терміналі).
Зі свого боку, нами було проведено окрему комунікацію із сервісною компанією по даному випадку та доручено розробити план заходів щодо не допущення або мінімізації подібних випадків в майбутньому.
Щодо заявки поданої Вами, на жаль, ще очікуємо інформацію про причини повідомлення таких строків виконання та їх недотримання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування відповіді. Обслуговування терміналів здійснюється сервісною компанією на підставі укладеного договору із Банком. Оновлення терміналу в присутності інженера сервісної компанії, це одна із можливих робіт по обслуговуванню терміналів. Під час виконання таких робіт у інженера повинно бути при собі службове посвідчення. В той же час, в разі відсутності такого посвідчення або при будь — яких сумнівах щодо особи інженера, клієнт може звернутись за підтвердженням даної особи на гарячу лінію цілодобової підтримки з питань еквайрингу за номером: 0 800 500−738 (цей же номер зазначено на самому терміналі).
Зі свого боку, нами було проведено окрему комунікацію із сервісною компанією по даному випадку та доручено розробити план заходів щодо не допущення або мінімізації подібних випадків в майбутньому.
Щодо заявки поданої Вами, на жаль, ще очікуємо інформацію про причини повідомлення таких строків виконання та їх недотримання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 11 мая 2021, 18:07
- #
- Полезный комментарий
Доброго вечора!
Заявка, номер якої Ви вказали, зареєстрована 06.05.2021 та виконана 07.05. відповіді на інші питання надані вище. Приносимо вибачення за виникле непорозуміння, сподіваємось, що в подальшому обслуговування в нашому Банку викликатиме лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Заявка, номер якої Ви вказали, зареєстрована 06.05.2021 та виконана 07.05. відповіді на інші питання надані вище. Приносимо вибачення за виникле непорозуміння, сподіваємось, що в подальшому обслуговування в нашому Банку викликатиме лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.6931 | 41.9596 |
EUR | 42.1825 | 43.831 |
Все курсы банка |
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування відповіді. Обслуговування терміналів здійснюється сервісною компанією на підставі укладеного договору із Банком. Оновлення терміналу в присутності інженера сервісної компанії, це одна із можливих робіт по обслуговуванню терміналів. Під час виконання таких робіт у інженера повинно бути при собі службове посвідчення. В той же час, в разі відсутності такого посвідчення або при будь — яких сумнівах щодо особи інженера, клієнт може звернутись за підтвердженням даної особи на гарячу лінію цілодобової підтримки з питань еквайрингу за номером: 0 800 500−738 (цей же номер зазначено на самому терміналі).
Зі свого боку, нами було проведено окрему комунікацію із сервісною компанією по даному випадку та доручено розробити план заходів щодо не допущення або мінімізації подібних випадків в майбутньому.
Щодо заявки поданої Вами, на жаль, ще очікуємо інформацію про причини повідомлення таких строків виконання та їх недотримання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Заявка, номер якої Ви вказали, зареєстрована 06.05.2021 та виконана 07.05. відповіді на інші питання надані вище. Приносимо вибачення за виникле непорозуміння, сподіваємось, що в подальшому обслуговування в нашому Банку викликатиме лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp