Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга на якість обслуговування фізичних осіб при зверненні до коллцентру

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vyktorivna Svitlana 6 марта 2021, 12:09
06.03.2021року намагалася додзвонитися до оператора колл-центру, з приводу того, що 05.03.2021 року о 12:53 був здійснений переказ між власними рахунками коштів у сумі 600 гр, номер транзакції 80490788, статус до сьогоднішнього дня в обробці. Кошти зняті з одного рахунку на інший так і не зарахувалися. Справа в тому, що ці кошти були мені дуже терміново потрібні і про збій в роботі програми повідомлень не надходило і попередження не було!!! Сьогодні я намагалася, повторююсь Намагалася дозвонится до співробітника колл-центру і прочекала Годину, скріншот дзвінка додаю, відповіді на мій дзвінок так і не було!!! Ніхто навіть не попередив чи повідомив, що зараз всі лінії заняті, або зі мною зв’яжуться для вирішення моїх питань/проблем. Що це за невідповідальне і зверхнє відношення до клієнтів банку!!! Чому не можна вчасно попередити про збої в роботі банку!!! Що це за відношення до клієнта в разі нагальної потреби поспілкуватися з працівником «Райфу»???
Чекаю відповіді з приводу транзакції, та відношень до клієнтів банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 марта 2021, 12:16
Доброго дня! Дійсно, спостерігалися сбої в роботі системи «Райффайзен онлайн» та в зв'язку з цим збільшилося навантаження на Інформаційний центр і тимчасово виникають черги. Приносимо Вам вибачення за завдані незручності. На жаль, стосовно транзакції, інформацію на загальнодоступному сайті надати не маємо права, оскільки це може привести до розголошення інформації, що складає банківську таємницю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Скарга на якість обслуговування фізичних осіб при зверненні до коллцентру