Считая клиентов дураками, Банк наживается на маленьких суммах
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 декабря 2020, 17:36
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування. В проаналізованих телефонних дзвінках Вас, дійсно, інформували про можливість оформлення кредитних продуктів, при цьому оператори не наполягали на такому оформленні, не вмовляли його здійснювати. Запевняємо Вас, що в Інформаційному центрі постійно ведеться робота щодо навчання операторів презентувати продукт так, щоб розмова була комфортною для Клієнта і, у разі відмови Клієнта, не здійснювати тиску. Також, враховуючи те, що ситуація з нарахуванням бонусів завдала Вам незручностей, ми прийняли рішення, в якості вибачення, нарахувати Вам додаткові бонуси, однак на це потрібно трохи більше часу.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp