Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Погане враження про банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Доброго дня.
Сьогодні звернувся в Банк і дуже розчарувався в його обслуговуванні…
Працівники що на касі що на видачі і пройому документів хамлять і насміхаються з людей і це я зараз не тільки про себе… за той час поки я стояв в черзі спостерігав шо ті «професіонали» роблять
Тим баче вони не знають своєї роботи
Їх питаєш вони не знають що відповісти… починають мммкати
І зараз читаючи інші відгуки бачу що не тільки я один недовольний обслуговуванням даного віділення банку
Надіюсь мою критику приймуть до уваги
І приймуть добре рішення
Дякую.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 декабря 2020, 20:43
Доброго вечора! Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу працівників відділення Банк. Дозвольте нам детально розібратися в ситуації та, в разі необхідності, вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому. Для цього просимо Вас в особистих повідомленнях вказати своє ПІБ та ідентифікаційний номер та, по можливості, детально описати ситуацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться