Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Маніпуляції з кредитною картою

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
AZagalyak 3 декабря 2020, 15:04
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 4
Всім доброго дня!
Хочу розказати про маніпуляції з кредитною картою від Райффайзен банк АВАЛЬ з якими на днях я зіткнувся. Надіюсь ця інформація допоможе комусь не втратити свої кошти.

Якийсь час я користуюсь кредитною картою Mastercard World Fishback від Райффайзен банк АВАЛЬ. Зразу хочу зауважити, що кредитних коштів мені не потрібно. Просто ця карта прив'язана до програми лояльності фірми в якій я працюю. Ця програма дає певні переваги при заправці автомобіля на АЗК. Власне через це я її і відкривав. За моїм побажанням на карту був встановлений ліміт 20000грн, хоча банк з ходу пропонував майже 100000грн.За умовами договору цими кредитними коштами можна користуватись безвідсотково, при умові що 1-го числа кожного місяця на ній не буде заборгованості.( Тобто наприклад я міг використати протягом місяця декілька тисяч, розраховуючись цією картою, в кінці місяця покласти їх назад без будь якої комісії)
Якщо ж 1-го числа на карті фіксувався мінус (тобто сума менша 20000грн.)то банк нараховував спочатку страховий платіж, а згодом і відсотки за користуванням кредитом, які складають 39,9%річних.
Спочатку я і не планував користуватись цими коштами. Можна було просто поповнити карту вище цих 20000гр. розрахуватись за пальне, отримати свою знижку згідно програми лояльності і ніколи не заходити в мінус. Але згодом виявилось, що це досить зручно безкоштовно протягом місяця користуватись цими кредитними коштами. Головне на кінець місяця повертати ці кошти назад. Власне якийсь час ми з дружиною так і робили і все було чудово. ( Вибачте за довгу передісторію, просто хочеться, щоб ви максимально чітко зрозуміли маніпулятивну схему банку)
Власне сама схема:
Декілька місяців назад банк самовільно без належного попередження, тихо, крадькома (не знаю як ще це назвати) збільшує встановлений ліміт на не велику суму 2000грн. до 22000гр.Ключовим моментом тут є не велика сума, яку легко не зауважити. В банку кажуть, що вони присилали смс. повідомлення, якого я не бачив… та й легко міг пропустити через велику кількість смс від нього.
Отже, тепер у мене кредитний ліміт 22000грн. а я про це нічого не знаю… і кожного місяця відповідно стараюсь, щоб у мене на карті була сума більша 20000грн а цього тепер не достатньо. З цього часу кожного місяця у мене залишається борг біля 2000гр.про який я не підозрюю і на який нараховують страховий платіж та відсотки за користування (39,9% річних) І ці кошти тихенько списуються з моєї зарплатної карти, яка також в цьому банку.
Про це мені не приходять ніякі смс інформування, мені не подзвонив жоден працівник банку і не повідомив що кожного місяця у мене залишається не погашений кредит, хоча по інших своїх пропозиціях дзвонять вони постійно. Побачити це в своєму особистому кабінеті їхнього інтернет банкінгу також не так легко, якщо ви не підозрюєте що щось не так. Інтерфейс зроблений таким чином, що на головній сторінці де ви бачите суму на ваших картах інформація про заборгованість не відображається. Треба знати що може бути така проблема, зайти в деталі рахунку і тільки там отримати цю інформацію…
Я помітив у виписці з рахунку 15 грн. страхового платежу, який міг бути тільки коли у мене на кредитній карті мінус. А я був впевнений, що його там бути не може. То ж почав виясняти і докопався до цієї не хитрої схемки яка одним реченням звучить так:« якщо клієнт не хоче брати кредит, давайте ми його йому тихо підкинемо»
Вважаю, що це дуже низько і не гідно будь якого банку. А оскільки це збільшення кредитного ліміту, як мені сьогодні пояснили в банку, відбувається централізовано ( тобто одночасно у всій системі) думаю такі «непорозуміння» уже виникли у великої кількості клієнтів.
Тому всім клієнтам цього банку рекомендую провірити свої кредитні ліміти, якщо такі у вас є. А Райффайзен Банку Аваль звернути увагу на систему інформування своїх клієнтів і переконатись що він в курсі, і не проти, що ви «хазяйнуєте» в його гаманці.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 декабря 2020, 15:07
Доброго дня! Дякуємо за відгук, проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 декабря 2020, 16:37
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Банк, дійсно, збільшує розмір кредитного ліміта найкращім Клієнтам, при цьому інформує про таке збільшення СМС- повідомленням. Ми встановили, що СМС-повідомлення надсилалося на вказаний Вами у заявці номер телефону 27.08.2020. Також, переглядати інформацію про заборгованість, розмір кредитного ліміту, Клієнти мають можливість в системі «Райффайзен онлайн», обравши кредитний рахунок та натиснувши «Деталі». В той же час, нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені користуванням нашою кредитною карткою І з метою залагодження даної ситуації, Банком прийнято індивідуальне рішення про яке зазначено Вам у особистих повідомленнях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
3 декабря 2020, 16:37
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Банк, дійсно, збільшує розмір кредитного ліміта найкращім Клієнтам, при цьому інформує про таке збільшення СМС- повідомленням. Ми встановили, що СМС-повідомлення надсилалося на вказаний Вами у заявці номер телефону 27.08.2020. Також, переглядати інформацію про заборгованість, розмір кредитного ліміту, Клієнти мають можливість в системі «Райффайзен онлайн», обравши кредитний рахунок та натиснувши «Деталі». В той же час, нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені користуванням нашою кредитною карткою І з метою залагодження даної ситуації, Банком прийнято індивідуальне рішення про яке зазначено Вам у особистих повідомленнях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться