Не рекомендую банк Аваль
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 27
Банку. Вы если отмораживаетесь то хоть формулировку меняйте. Ну или очки одевайте если не добачаете. Клиент вам внятно и понятно написал. Подала ВСЕ НЕОБХОДИМЫЕ ДОКУМЕНТЫ. То есть думаю и документ о праве наследства тоже. А вы пишете чушь про вимоги законодавства. Не находите что выглядит как то глупо? Или солидности добираете дурацкими формулировками. Так вынужден вас огорчить добираете только смеха и глупости.А не проще извинится перед человеком и просто ему помочь?
Скоріш за все було надано не свідоцтво про право на спадщину, а заповіт. А це зовсім різні документи. На підставі заповіту ніхто нічого в банку не надасть
Вы пожалуйста не несите бред.Давайте в глупости предположим что автор принесла фотографию умершего родственника. Вам ясно написали ВСЕ НЕОБХОДИМЫЕ документы. Повторил для тех кто в танке. И не надо домысливать чуши. А просто внимательно читать не придумывая с головы бреда.
Дякую за підтримку! Для мене вона дуже важлива!
З роботами тяжко людині говорити,бо можна з ума зійти!
Я й так пережила нервовий стрес із за цієї справи,зараз лікуюсь і займаюсь далі....
Збираю фількині грамоти....для суду
- +
- +5
- IvanPetrov
- 30 ноября 2020, 23:37
- #
Проблема в том, что полнота пакета необходимых документов в данном отзыве оценивалась клиентом, то есть субъективно. В отзыве указано, что начальник отделения назвала завещание «филькиной грамотой», видимо, оно предоставлялось. Свидетельство о праве на наследство упомянуто клиентом не было. Что касается запроса нотариуса, то информацию (в предусмотренном законом объеме) в ответ на него банк может предоставить только нотариусу, но не третьим лицам.
Дякую,що турбуєтесь!
Ми надали свідоцтво права на спадщину за заповітом!
Поки нотаріус чекала відповіді з банку,то час йшов. Ми і тоді мали на законних підставах ідентифікувати особу спадкоємця!
Залишок на рахунку- це не таємниця банку? Але нам розкрили її. Дуже хотіли щоб зняли ті сльози! А Баба Яга проти!
Поки не отримаю відповіді з банку і виписки по рахунку цей конфлікт ніяким чином,маю на увазі мирний шлях,не вирішиться!
Це ж банк,а не шарашніна кантора з фількиними грамотами)
Давала запит від нотаріуса!
Просто тягнуть час і відписки дають....
Люди добрі!
І копію заповіту давала,і статут,і запит від нотаріуса......
В мене нестандартна ситуація про яку їм неодноразово розказувала....
Вже сьогодні чи на днях отримаю свідоцтво нотаріальне
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 30 ноября 2020, 12:06
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня! На жаль, встановлено, що Вами не надані документі, на підставі яких Банк може повідомити рух коштів по рахунку померлого Клієнта. Інформація щодо причин неможливості надання виписки, а також щодо того, які документи потрібні, Вам надавалася працівниками відділення та оператором Інформаційного центру (після консультації з юридичним підрозділом). Порушень стандартів обслуговування під час надання Вам консультації не встановлено. Додатково Вам буде надіслана відповідь на Ваше письмове звернення у встановлені законодавством терміни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Я Вам надала запит в банк від нотаріуса!
І ще надала відписку нотаріуса- лист роз'яснення!
Свідоцтва на право спадщини за заповітом ще не отримали так як це судова справа! А суди можуть тривати роками ...
Як і відповіді ваших працівників- роботів!
Більш за все,що з поліції будуть робити вам запити на інформацію,якщо на мої звернення Ви не реагуєте!
З повагою до Вас,Ваш клієнт))))))))
- +
- +5
- IvanPetrov
- 30 ноября 2020, 23:43
- #
Вот полиции, суду, прокуратуре в рамках расследования банк обязан предоставить исчерпывающую информацию. Если идет следствие, то заявите ходатайство следователю о запросе необходимой информации у банка, обязательно приобщив копию ответа банка (как подтверждение невозможности самостоятельного предоставления доказательств). Если дело уже в суде - аналогичное ходатайство подайте в суд.
Добре,що знаєте термін « встановлені законодавством терміни»
Було до Вас усне звернення і було два питання! На які не надали відповідь до цих пір! А терміни вже пройшли.....
Як проходять справи відносно перевірки службою безпеки дій і слів керівника банку???
Обгрунтуйте слова керівника відділення банку:де вона каже,що заповіт покійного клієнта Вашого банку-це фількина грамота!
Ви переглянули відео,де я зі своєю мамою на консультації у керівника банку,яка бідна навіть з поломаною рукою їде на роботу,бо дуже любить її?
Які Вам потрібно ще надати документи для отримання виписки в такій ситуації?
Мороз и солнце; день чудесный! Еще ты дремлешь, друг прелестный - Пора, красавица, проснись: Открой сомкнуты негой взоры Навстречу северной Авроры, Звездою севера явись!
А.С. Пушкин автор (если что)
Я ж запитала: які ще документи принести!
Я принесла всі документи,які назвала працівниця банку.
Перегляньте відео,де вона сказала залишок на рахунку і що не надасть виписку!
Замість того щоб сканувати мами документи,вона зробила копії і пішла до керівника банку! При цьому вони були не вічливі і говорила,що наші документи -фількина грамота!
Я бачу,що ваші відповіді фількині грамоти,а не заповіт мого діда!
Тільки що була в відділенні банку з оригіналом свідоцтва права на спадщину! Виписку по рахунку не надали! Керівник Сквирського відділення банку на лікарняному
Я ще раз повторюю!
Я не робот,а людина!
Я принесла всі документи,які сказала принести працівниця банку!
Я принесла,вона сказала з мамою потрібно приїхати!
Мама приїхала,а мами документи не сканували,як мали зробити,а зробили ксерокопію і понесли до непорядного керівника,яка сказала,що це фількина грамота!
Шановні!!!!!!
Мій покійний дід був дуже розумною людиною і шанованою! Він написав заповіт на свою дочку! Не на вас,не на вашого керівника,не на людину,яка намагається вкрасти те,що мій дід любимий заробляв,тому для нас це дуже важливий документ!
На жаль,я просила діда написати на мене,але він обрав маму!
Тому поки що прошу у вас,як довірена особа своєї мами!
Віднесіться до мого прохання по людськи,а не по свинячому!
Повторюю ще раз!
Які ще потрібно документи,я Вам надам!
Я доведу цю справу до кінця!!!!
Що юридичною,що адвокатською підтримкою я забезпечена!
Не пишіть фількиних грамот,бо це буде використано в суді,як доказ!
Запит нотаріуса я особисто носила в банк!!!!
Можу ще раз Вам його показати! В мене є копія з відміткою Вашого банку
Про те,що нотаріус має робити не так,я знаю!
Я занесла в банк його особисто!
Якось не дуже вічливо мене і того разу прийняли!
Довівши мене до нервового стресу!!!!
З повагою до вас банк Аваль,ми дуже цінуємо клієнтів,ми дуже хвилюємось за вас....
Ми доведемо вас до смерті!
Людяності вам,шановні роботи!
Запит Вам надав нотаріус! Ви відповіли,що це банківська таємниця!
То що ще рекомендуєте зробити на даному етапі?
Як Вам! Шановні! Прислати Свідоцтво права власності!!! Бо виписку не отримала.....
На даний момент!
Гаряча лінія банку Аваль переключила мене на тел:+380684900888
На жаль,прочитала відгуки про цей номер....почитайте й Ви! Хто бажає зла чи добра...
03.12.2020були в відділенні банку, в м. Київ. Подали свідоцтво права на спадщину за заповітом на дану юр особу! Знову написали заяву, де прохали надати виписку за минулий період. На жаль, виписку не отримали! Керівник «попросила» статут і витяг з ЄДР. Я не зовсім зрозуміла навіщо їм ці документи так як вони мають право надавати будь які запити в державні органи…Я зробила витяг, статут поки готують юристи! Надіюсь, що нададуть відповідь і можливо виписку без статуту))))Поки конфлікт не вирішений! Банк діє, керуючись чинним законодавством і банківською таємницею
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Керівник відділення нагла, брехлива, неприємна людина…
Суть проблеми в тому, що у цьому відділенні банку відкритий рахунок покійного діда.
Я подала всі необхідні документи для того щоб мені надали виписку по рахунку так як у мене з'явилися сумніви щодо переказів по рахунку…
Керівник банку назвала заповіт фількиною грамотою і без будь яких нормальних пояснень не надала мені документ… далі звернулася на гарячу лінію, де півдня мені розповідали, що формують запити, які їм важливі клієнти і в кінці кінців сказали, що я не туди звернулася…
Далі поїхала в інше відділення, але написала заяву, де попросила надати мені все таки виписку…
Чекаю відповіді, але час для мене важливий і надіюсь, що швидко отримаю відписку…
На жаль, я не бачу того, що ви постійно говорите і пишете, а саме: як ви цінуєте своїх клієнтів)))
Просто сміх, а не банк
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp