Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Погана робота відділення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pikachu74 26 ноября 2020, 14:21
На рахунок безкоштовного зняття готівки в будь-якому іншому банкоматі — це не правда, як було повідомлено працівником банку, за кожне зняття готівки є комісія у 3 грн плюс 100% є ще скрита комісія % від суми зняття готівки в іншому банкоматі. Далі якщо ви так піклуєтесь про ваших клієнтів, чому ваші працівники замість того щоб як найшвидше замінити банкомат, просто кудись розчинились? І тепер про тех підтримку, сама складська тех підтримка з усіх банків, слухавку не беруть, а тут у відповідях пишуть, що типу в них багато звернень, і в цьому випадку вони водять в оману. Такого скоцького відношення немає більше ні в якому банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 ноября 2020, 14:30
Доброго дня! «Прихованих» комісій Банк не має взагалі, всі комісію утримуються виключно у випадку, якщо таке передбачено Тарифами з якими можна ознайомитись на сайті Банку, за посиланням https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya, обравши пакет послуг, на якому обслуговується Ваш картковий рахунок. Стосовно надання консультацій у телефонному режимі, на жаль, дійсно іноді може утворюватись тимчасова черга, зазвичай це пов'язане з неочікуваним збільшенням звернень. Просимо Вас зачекати з'єднання з оператором або написати своє питання в чаті системи «Райффайзен онлайн». Стосовно заміни/відновлення працездатності банкоматів, докладаємо зусиль для вирішення питань в стислі терміни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться