Минфин - Курсы валют Украины

Установить

некомпетентный персонал и скрытые условия (Вопрос решен, 06.11.2020)

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
paalomnik 29 октября 2020, 12:28
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 18/9
решил довериться рейтингам и все-таки дать шанс Авалю, начинают одолевать мысли что я совершил ошибку.
ситуация следующая: перевел деньги с другого банка 25 октября, райффайзен онлайн радостно отрапортовал о поступлении денег в этот же день и я их отправил на депозит Универсальный бессрочный, 26 октября с меня списали деньги с указанием «% сплачені за перевищення кредитного ліміту». В банке мне тыкают выписку и говорят «система не видела денег». Непонятно почему тогда райффайзен онлайн молча выполнил перевод на депозит? На горячей линии прямо говорят «деньги не вернем» и отвечают крайне обтекаемо, оперируют терминами «большая сумма»/«подождать некоторое время» а конкретизировать от какой цифры начинается «большая сумма» или что они вкладывают в понятие «некоторое время» сказать не могут. Уважаемые(пока еще) представители банка, убедительная просьба решить ситуацию иначе буду вынужден искать более компетентный банк, ведь все что я вынес из общения с колл-центром и сотрудниками отделения — это то что я абсолютно не застрахован от ситуации, когда банк заберет мои деньги и сошлется на «систему». В других банках таких проблем не наблюдается и если мобильный банкинг показывает что мои деньги зачислены то я могу ими пользоваться сразу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 октября 2020, 12:33
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук, хоч і дуже прикро, що він негативний. Запевняємо Вас, що завжди намагаємось врегульовувати питання, які виникають у наших Клієнтів, в процесі обслуговування. Просимо вказати номер телефону з якого телефонували до Інформаційного центру, перевіримо всю інформацію, якість наданих консультації та повідомимо про результат.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 ноября 2020, 15:54
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Проаналізувавши консультації, які Вам надавалися, ми прийняли рішення про повернення утриманої суми в порядку виключення. Запевняємо, що завжди прагнемо знаходити варіант вирішення будь-яких питань на користь Клієнта, але, на жаль, для виконання повернення потрібен час. Крім того, просимо Вас детально ознайомитись з Правилами банківського обслуговування, які розміщені за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/pravila-ri-25102020.pdf. В пункті 3.4. Правил зазначено, що у разі поповнення Карткового рахунку за допомогою банкомату з використанням Платіжної картки, з використанням Системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення з використанням Платіжної картки в мережі Інтернет/в банкоматі операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки отримувача (послуга «переказ з картки на картку»), кошти доступні для здійснення видаткових операцій по Картковому рахунку з використанням Платіжної картки негайно (в режимі реального часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на Картковий рахунок Клієнта здійснюється не пізніше трьох Робочих днів з дати здійснення операції. В подальшому для запобігання подібних ситуацій, просимо, з метою перевірки зарахування коштів на рахунок, перевіряти виписку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 5

+
0
Lesika1
Lesika1
2 ноября 2020, 11:53
#
Якщо кошти зараховані на карту, це не означає, що вони зараховані на рахунок. Про це детально можно прочитати у правилах на сайті. Нажаль, така ситуація не лише в Авалі. З такою ж проблемою я стикнулась в іншому державному банку. І тепер, перш ніж відправити кошти з картки на депозит я уважно дивлюсь у виписку.
+
0
paalomnik
paalomnik
3 ноября 2020, 23:50
#
Если можете - ткните пожалуйста носом где это написано. Почему-то в отделении ответ дать не смогли, обещали лично перезвонить но никто так и не перезвонил. Колл-центр рассказывает о «системе» о которой они ничего не знают и все на неё списывают.
+
0
Lesika1
Lesika1
4 ноября 2020, 13:50
#
На сайті банку, в розділі - документи-приватним особам- правила обслуговування - стр 31.«3.4. У разі поповнення Карткового рахунку за допомогою банкомату з використанням Платіжної картки, з використанням Системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення з використанням Платіжної картки в мережі Інтернет/в банкоматі операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки отримувача (послуга «переказ з картки на картку»), кошти доступні для здійснення видаткових операцій по Картковому рахунку з використанням Платіжної картки негайно (в режимі реального часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на Картковий рахунок Клієнта здійснюється не пізніше трьох Робочих днів з дати здійснення операції.»
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
4 ноября 2020, 15:54
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Проаналізувавши консультації, які Вам надавалися, ми прийняли рішення про повернення утриманої суми в порядку виключення. Запевняємо, що завжди прагнемо знаходити варіант вирішення будь-яких питань на користь Клієнта, але, на жаль, для виконання повернення потрібен час. Крім того, просимо Вас детально ознайомитись з Правилами банківського обслуговування, які розміщені за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/pravila-ri-25102020.pdf. В пункті 3.4. Правил зазначено, що у разі поповнення Карткового рахунку за допомогою банкомату з використанням Платіжної картки, з використанням Системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення з використанням Платіжної картки в мережі Інтернет/в банкоматі операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки отримувача (послуга «переказ з картки на картку»), кошти доступні для здійснення видаткових операцій по Картковому рахунку з використанням Платіжної картки негайно (в режимі реального часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на Картковий рахунок Клієнта здійснюється не пізніше трьох Робочих днів з дати здійснення операції. В подальшому для запобігання подібних ситуацій, просимо, з метою перевірки зарахування коштів на рахунок, перевіряти виписку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
paalomnik
paalomnik
6 ноября 2020, 23:40
#
Действительно банк решил вопрос, спасибо. Претензия снята.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / некомпетентный персонал и скрытые условия (Вопрос решен, 06.11.2020)