Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Тех підтримка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pikachu74 23 октября 2020, 12:31
Чекав десять хв на лінії, потім хтось підняв слухавку, сказав, щось не внятне і одразу її поклав, «найкраща» тех підтримка з усіх банків.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 октября 2020, 12:36
Доброго дня! На жаль, наразі, спостерігається різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час, робимо все можливе, для того, щоб ситуація нормалізувалась в найкоротший строк. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково просимо вказати номер, з якого телефонували (в особистих повідомленнях), перевіримо чому було завершено дзвінок. В разі, якщо користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», можете викласти своє питання в чаті системи, спробуємо допомогти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться