Завис банкомат
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 октября 2020, 16:04
- #
- Полезный комментарий
Тетяно Сергіївно, Ваші данні знайшли. Працюємо над вирішенням питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 27 октября 2020, 9:46
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування та неприємну ситуацію, яка виникла при поповненні. Маємо інформацію, що питання вирішено. Просимо перевірити виписку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Працівник відділення повідомив що в таких вибадках потрібно телефонувати на гарячу лінію, далі цитата «… але ви не переживайте, ви опишете свою проблему, і до кінця дня кошти точно поступлять на карту». На гарячу лінію додзвонились десь через 20 хвилин. І вже там після оформлення заявки про інцидент повідомили що заяву розглянуть і кошти до 5 днів!!! поступлять на карту. На прохання про те що кошти потрібні набагато швидше, оскільки уже через 2 дня прийдеться суттєво переплачувати, сказали що докладуть всіх зусиль.
Вчора (21 жовтня) телефонували на гарячу лінію протягом декількох годин БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!!! Ніхто трубки не взяв, ніхто не відтелефонував. Мабуть номери клієнтів з проблемами записуються і просто ігноряться. Сьогодні також не могли додзвонитись. Підійшли до керуючого вищезазначеного відділення. І о диво! З його номеру служба підтримки гарячої лінії відповіла вже на 2-й хвилині.
Правда після довгих розпитувань повідомили що нашу заяву мають розглянути 24 жовтня, тобто в суботу!, тобто по факту в кращому випадку це буде в понеділок 26-го, а коли будуть зараховані кошти після розгляду заяви невідомо!
Дуже жалкуємо що відкрили рахунок в цьому банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp