Минфин - Курсы валют Украины

Установить

неможливо дозвон на гарячу лінію

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Сервіс ну дуже застарілий… Мусила зробити картку, бо зарплатний проект.
З таким відношенням, яке є на даний час в банку, взагалі не хочеться слухати про якісь програми, можливості, що є в банку. Зразу просто-------------
Другий день телефоную, бо немає часу заїхати-так слухавку ніхто і не взяв!!!
Чекала 3 рази на лінії по 20 хв… Для чого тоді гаряча лінія???? Дайте номер відділення на сайті для запиту людей!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 октября 2020, 14:40
Доброго дня!
Згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо та дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у чаті системи «Райффайзен онлайн» (до 20-00) спробуємо допомогти у вирішенні Вашого питання. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться