Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Внесення коштів через термінал

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vadym11 31 августа 2020, 9:32
27.08.2020 р. та 28.08.2020 р. намагався перерахувати кошти на картку через термінал, який знаходиться пол вулиці Феодори Пушиної, 19, Київ, однак 2 рази кошти не зараховувались та проходило смс повідомлення, що технічно неможливе поповнення. 31.08.2020 р. в черговий раз спробував внести кошти на банківську карту через даний термінл, і цього разу кошти зарахувались, однак термінал зарахував суму на 1200 грн. менше ніж яка була фактично внесена. По даному випадку відразу повідомив оператора банку, на що мені відповіли, що інкасація відбуватиметься впродовж 5 робочих днів і прискорити дану процедуру вони не можуть. Тобто, щоб по гарячим слідам відразу вирішити проблему і запобігти виникненню такого ж випадку з іншими клієнтами банку, то працівники даного банку спеціально затягують процедуру вирішення проблемної ситуації з терміналом, яка сталася не моєї вини. Відповідальність за роботу терміналу повинен відповідати сам банк і як найшвидше вирішувати дані питання, нажаль це не про Райффайзен Банк Аваль. Тому, не рекомендую користуватися терміналами даного банку не тільки з огляду не його технічні проблеми, а з огляду як працівники даного банку вирішують дані проблемні питання.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 августа 2020, 9:41
Доброго ранку! На жаль, іноді, дійсно, можуть мати місце технічні причини через які, кошти не зараховуються на картку. Працівники Банку докладають зусиль для вирішення питання в найкоротший термін, але для проведення детального аналізу та інших дій, необхідних в подібній ситуації іноді потрібен додатковий час. Оператор при цьому вказує орієнтовні строки, рішення може бути прийняте раніше. Просимо перевіряти зарахування у системі «Райффайзен онлайн». Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться