Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дуже не задоволена роботою Райффайзен Банк Аваль

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Kolesnykova 25 августа 2020, 18:35
10.08 була здійснена спроба оплати картою на новій пошті. Гроші на пошту не поступили, але з мого рахунку кошти були зняті. Через 3 дні нова пошта дала письмову відповідь, що в них моїх коштів не має. Оператори банку 10.08 написали кудись заяву і просять чекати 2 місяца, де мої гроші вони не знають. З технічною підтримкою зв'язку не маю. Мені не зрозуміло, чому банк не знає, де мої гроші і як взагалі працює тех. підтримка?!
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 августа 2020, 18:43
Доброго дня!
Ми обов`язково розберемось в даній ситуації, тільки надайте, будь ласка, додатково у особистому повідомленні Ваш ідентифікаційний номер платника податків та номер телефону, з якого було зроблено дзвінок до Інформаційного центру Банку.
Нам прикро, що виникають ситуації, які завдають незручностей клієнтам, ми прагнемо вирішувати їх в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 августа 2020, 18:17
Доброго дня, шановна Kolesnykova! Приносимо Вам наші щирі вибачення за необхідність очікування відповіді. Перевіривши надану інформацію, повідомляємо, що Банк прийняв до розгляду подану Вами заяву про спірні операції та наразі здійснює всебічну перевірку підстав виникнення сумнівів щодо проведених операцій по картковому рахунку. На поточний час профільним підрозділом Банку здійснено запит до торговця для отримання роз’яснень по виниклій ситуації, а тому терміни розгляду звернення залежать від надання відповіді на наш запит.
Зауважимо, що перевірка спірних трансакцій проводиться Банком відповідно до термінів, встановлених правилами Міжнародних платіжних систем. Термін розгляду заяв на спірні трансакції становить від двох тижнів до трьох місяців, в залежності від складності ситуації. Але хочемо запевнити, що зі своєї сторони ми докладаємо зусиль для вирішення спірних ситуацій з клієнтами в максимально стислі терміни.
За результатами розгляду поданої заяви, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини такої відмови.
Орієнтовний термін розгляду поданої заяви можливо дізнатися зателефонувавши до Інформаційного центру Банку або при зверненні в меню «Повідомлення» системи «Райф Онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 августа 2020, 18:17
#
Полезный комментарий
Доброго дня, шановна Kolesnykova! Приносимо Вам наші щирі вибачення за необхідність очікування відповіді. Перевіривши надану інформацію, повідомляємо, що Банк прийняв до розгляду подану Вами заяву про спірні операції та наразі здійснює всебічну перевірку підстав виникнення сумнівів щодо проведених операцій по картковому рахунку. На поточний час профільним підрозділом Банку здійснено запит до торговця для отримання роз’яснень по виниклій ситуації, а тому терміни розгляду звернення залежать від надання відповіді на наш запит.
Зауважимо, що перевірка спірних трансакцій проводиться Банком відповідно до термінів, встановлених правилами Міжнародних платіжних систем. Термін розгляду заяв на спірні трансакції становить від двох тижнів до трьох місяців, в залежності від складності ситуації. Але хочемо запевнити, що зі своєї сторони ми докладаємо зусиль для вирішення спірних ситуацій з клієнтами в максимально стислі терміни.
За результатами розгляду поданої заяви, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини такої відмови.
Орієнтовний термін розгляду поданої заяви можливо дізнатися зателефонувавши до Інформаційного центру Банку або при зверненні в меню «Повідомлення» системи «Райф Онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.65 43.75
USD 41.1 41.64
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.65 43.75
USD 41.1 41.64
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Дуже не задоволена роботою Райффайзен Банк Аваль