Не коректна інформація по кредитній карті (питання вирішено 22.07.2020)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Я вражений оперативністю!
Все вирішили, перетелефонували, вибачилися і запевнили що сьогодні буде закрито комісію та відсотки з їх сторони.
Тому, ще раз хочу відмітити, що обслуговування, лояльність та спрямованість в банка Аваль є!
Молодці!
Дякую
PS/: Адмін Мінфін, чи можна виправити оцінку, яку я поставив на коментарі? Так як зі злості поставив, а виявилося, що вони прислуховуються до клієнтів.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Мене звати Павло, я являюся клієнтом банку Аваль вже напевно до 8років.
Завжди банк демонструє лояльність та обслуговування на високому рівні, проте пишу про ситуацію, яка не зовсім підпадає під кваліфіковане обслуговування.
Вчора, 21.07.20 я вирішив оновити кредитку, так як термін дії старої закінчився, а так як потрібні були кошти, то думаю оновлю. Все б нічого, але мені потрібно було не велика сума, 5000грн, але у відділенні при видачі оновленої карти мене запевнили, що тариф діє 2безкошовних зняття готівки в банкоматах Аваль. Я зняв 20тис. так як займаюся зараз ремонтом, думаю, ладно через тиждень заробітна плата та й закрию.
Зняв готівку, прийшло смс що знято і сума залишку як і повинно бути.
Сьогодні випадково зайшов на Райфайзен онлайн, а там зовсім інша сума залишку і списана комісія 615грн!
Я набрав гарячу лінію підтримки клієнтів і мене запевнили, що у мене немає безкоштовних знятті в готівки, це на іншому тарифі 2.0! І тут мене обрадть ще, так у вас ще є додаткова комісія і немає пільгового періоду! Я був в шоці! Що за дезінформація?! Тобто, мене запевнили що без комісії зняття, і є пільговий період, а по факту маю і комісію, і відсотки на користування за кожен день!
Суму яку зняв, закрив відразу сьогодні 20тис., а відсотки озвучив, що оплачувати не буду! Нехай працівники банку закривають, так як подають не правдиву інформацію!
Очікую зворотній зв’язок від представників банку, так як обіцяли сьогодні надати.
Після отримання додаткової інформації, надам додатково коментарі по вирішенню!
Приносимо вибачення за дану ситуацію та завжди раді бачити Вас нашим клієнтом.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp