Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заборгованість по кредтній карті

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
aleksandr503 8 апреля 2020, 12:24
Більше ніж пів року тому відкрив кредитну карту у цьому банку. Під час карантину отримав СМС, що кредитний ліміт змінено до «0» у зв'язку із ситуацією у країні і світі. Проте, зайшовши я в особистий кабінет он-лайн, у мене відображається заборгованість на всю раніше доступну суму кредитних коштів. P.S. — сума не маленька.
Кредитними коштами, від моменту вілкриття рахунку, не користувався. Відповідь від оператора клієнської підтримки отримав наступну: «… у вас заборгованості немає, це технічна несправність банку, яка буде виправлена протягом доби». Пройшло два тижні, заборгованість з мого рахунку так і не зникла. Тільки зараз оператори говорять, що терміни усунення технічної несправності банку невідомі… Уже написав заяву на закриття цього рахунку. На що отримав відповідь, «термін закриття рахунку у Райффайзен банку до 1 місяця!!!!!!». Ось і подумайте, чи варто бути клієнтом такого банку…
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 апреля 2020, 12:35
Доброго дня, шановний Олександр.
В першу чергу приносимо вибачення за завдані незручності.
На жаль, для виправлення ситуації з некоректним відображенням залишку по кредитним картам в системі «Райффайзен онлайн» потрібен додатковий час. Зробимо все можливе для вирішення питання найближчим часом.
Закриття рахунків здійснюється відповідно до термінів, встановлених договором та Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку.
Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 1

+
0
aleksandr503
aleksandr503
8 апреля 2020, 12:46
#
Ви пишете, що: «...для виправлення ситуації з некоректним відображенням залишку по кредитним картам в системі «Райффайзен онлайн» потрібен додатковий час»
Тобто, 10-14 днів не достатньо для ваших технічних фахівців для усунення несправності? Ви серйозно?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться