Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Кредит в Банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
0997946088 4 февраля 2020, 12:39
Сьогодні вранці прийшла у відділення Райфайзен Банк Аваль для того щоб закрити кредит та зарплатну карту якою вже давно не користуюсь в банку мені повідомили що не можуть закрити кредит сьогодні бо він закривається на тротязі десяти днів я їй кажу давайте я хоч напишу заяву на закриття вона таке ну добре типу вона мені робить услугу прийняла в мене заяву та каже через десять днів можете прийти та перевірити чи кредит закритий або можете взагалі не приходити карту вона мені повернула хоча я її брати назад не захоті у зв’язку з тим що хотіла повністю закрити всі карти в банку вона відмовила спираючись на те що кредит ще не закритий бо ще не пройшло десять днів я шокована!
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2020, 15:06
Доброго дня!
Для повного закриття карткових рахунків в тому числі і кредитних потрібний деякий час. Строки закриття передбачені договором, який укладався між Клієнтом та Банком. Так, протягом 10 днів після подання відповідної заяви, виконуються дії, необхідні для підготовки рахунку до закриття та видачі клієнту власних коштів, які наявні на рахунку (за вирахуванням передбачених комісій). Після цього може бути надана довідка про закриття, у разі необхідності.
Працівникам відділення наголошено на необхідності надавати Клієнтам чіткі та зрозумілі роз’яснення, стосовно порядку проведення тих чи інших банківських операцій з метою запобігання непорозумінь з боку Клієнта. Нам прикро, що Ви залишились незадоволенні якістю обслуговування.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться