Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Прикрий факт

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ludmila44 29 января 2020, 8:49
Шановне керівництво банку, мій коментар не є скаргою, скоріше — констатація прикрого факту. Протягом більше десятка років є клієнтом вашого банку, маю зарплату, кредитну картки, закритий споживчий кредит. 27.01.2020 р. ввечері, під час перевірки своїх карток в інтернет банкінгу виявила, що вони пропали, тобто було написано, що у мене їх немає. Оператор гарячої лінії, перевіривши, дала пояснення, що на мої картки: зарплату, кредитну накладений арешт приватним виконавцем Тетяною Леонідівною і маю ій дзвонити і з'ясовувати, чому і за що. Наступного дня, починаючи з ранку, на жоден дзвінок приватний виконавець не відповіла. Дякувати ще одному вашому оператору, дізналася, хоча б, де взяти інформацію. На сайті Міністерства юстиції знайшла свої данні в Єдиному реєстрі боржників, за номером ВП дізналася, що стягувачем є банк Форвард. Так, у мене були і є з цім банком проблеми, тому що замість конструктивного діалогу — погрози, дзвінки на телефони співробітникам, номери яких я і сама не знаю і т. п… Я розумію, що це є моєю проблемою. Інститут приватних виконавців для нас є новим і пересічний громадянин на ньому геть не обізнаний. Ваш банк разом із приватним нотаріусом Незнайко Н. М. та приватним виконавцем Павелків Т. Л. позбавили мене (не підприємця, не високопосадовця, не депутата, які мають власних юристів), звичайного вчителя, єдиного джерела існування-заробітної плати. Я розумію, що попереджати ніхто і буде, але прикро, що банк жодним чином не захищає своїх клієнтів, або, власне, тільки таких як я.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 января 2020, 18:17
Доброго дня!
Частиною 4 ст. 18 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що вимоги виконавця щодо виконання рішень є обов’язковими на всій території України. Невиконання законних вимог виконавця тягне за собою відповідальність, передбачену законом.
Отже, у разі надходження до Банку у належний спосіб відповідної постанови, Банк зупиняє видаткові операції за рахунком клієнта та здійснює арешт усіх надходжень на рахунок клієнта до забезпечення суми коштів, що зазначена в документі про арешт коштів, або до отримання передбачених законодавством документів про зняття арешту. На жаль, в таких випадках надсилання Банком повідомлень Клієнту про накладення арешту не передбачене. Інформацію можна отримати, зокрема: звернувшись до відділення Банку або зателефонував до Інформаційного центру.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 2

+
0
TOR
TOR
29 января 2020, 11:20
#
Прикол, що така обізнана та ввічлива людина як Ви не знає, ухвалу по виконавчому провадженні ухваляє суд, а приватні виконавці лише виконують ухвалу суду та напрявляють її до банків для виконання. Самі банки в такому випадку жодним чином не мають ніякого стосунку до Ваших взаємовідносин з судовою владою та іншими кредиторами. Навіть більше вплинути на виконання ухвали суду, банк як організація яка лише Вас обслуговує ніяким чином не може змінити або не виконати ухвалу суду. А також не є особою, що надає юридичні послуги.
+
0
Ludmila44
Ludmila44
29 января 2020, 13:58
#
Вдячна за Ваш коментар. Хіба є «приколом» отримання від банку хоча б смс з мінімальною інформацією про ,ну, нехай не арешт - блокування карток? Звісно, я розумію,що банк не надає юридичних послуг! Але, наприклад, сьогодні, від чергового оператора, я дізналася ще корисну інформацію...якби я володіла цією інформацію ,вже могла б скористатися послугами юриста, який би відправив адвокатський запит.. .«прикол» як раз, на мою думку, в тому, що в державі абсолютно відсутнє інформаційне поле. Ви пишите про рішення суду - так ,це знає будь-яка людина з освітою, а, як рішення прийняте на основі припису приватного нотаріуса? Приватний нотаріус зробив припис - приватний виконавець арештував, можливо то така реформа і все правильно, але звичайні люди мають право якось себе захистити, чи то таке...Якщо Ви знаєте, що рішення суду і приватного нотаріуса одне і те саме, - то я не знала(((...людина,  що стикається вперше з подібними (і не тільки) проблемами, не отримує належної інформації... Я не висловлювала  претензій до банку, мова йшла, виключно, про мінімальне інформування клієнтів, щоб вони могли себе захистити. Дякую, що прочитали і, принаймні, не назвали дурепою.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться