Не зачислились деньги через депозитный банкомат
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. Просимо очікувати результат проведеної Банком перевірки.
Повторно приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»