Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банкомат зїв гроші

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Tostervova 21 января 2020, 12:45
Отделение по адресу: Львов, ул. Томашевского, 7/2
Вносив велику суму для оплати кредиту, пропав інтернет, гроші прийняло і не зарахувало, 24500грн немає, а по кредиту штрафні проценти почали нараховувати, дякую аваль
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 января 2020, 17:57
Доброго дня, шановний Володимире Ігоровичу!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окремо, інформуємо, що у клієнтів які мають боргові зобов’язання перед Банком, існує можливість звернутися до відділення нашого Банку з відповідним клопотанням про ініціювання перерахунку нарахованих процентів.
Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 2

+
0
Tostervova
Tostervova
21 января 2020, 21:29
#
По перше, вашими вибаченнями я не погашу ні кредит, ні нараховані проценти і штраф за прострочку, і не покращу кредитну історію.
По друге, так, бувають випадки «коли банкомати не працюють», але не зі мною вчора:
-«неналежного використання», «якість купюр» було все правильно і добре тому що апарат їх прийняв перерахував і на моніторі висвітлилась сума 24500 (24 по 500грн, 2 по 200 і 1 по 100), це можете перевірити на відеокамерах. + купюри були нові бо отримав я їх за 10 хвилин до того в банку ПУМБ де міняв 1000 доларів (є чек).
- перепаду напруги не було, тому що вся інша апаратура працювала, світло включене було весь час, і у вас мабуть встановлені якісь запобіжники не село ж.
 З цього випливає що у вас несправне обладнання і ви не свідомо отримали мої гроші, або що у вас обладнання справне і ви спеціально його настроїли таким чином щоб красти у людей гроші (про що свідчать численні похожі пости на цьому сайті).
Щодо кредиту ви мені не дуже поможете - він оформлений в іншому банку і я не знаю як їїм пояснити чому я не погашаю його, бо не повірять.
Щодо перевірки «в максимально стислі терміни» це не так, мені сказали чекати 2 тижні, а максимально стисло це сьогодні-завтра, позачергово відправте службу інсації для перерахунку купюр, огляду відео з камер, і перепитайте свідків 2 працівниць вашого відділення і віддайте мої гроші!!!
+
0
Tostervova
Tostervova
23 января 2020, 23:19
#
Верніть гроші шахраї!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться