Відсутність реакції на попередження про замах на шахрайство і наступну крадіжку з рахунку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Доброго дня!
Відповідь від анонімного працівника РАЙФАЙЗЕН БАНКУ АВАЛЬ, є досить дивною.
1) Прочитати «Правила» безпеки користування платіжними картами викладені на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/personal/cards/advises/bezpeka/ («Послуги приватним особам» — «Платіжні картки» — «Заходи безпеки» — «Правила користування платіжними картками») - я можу самостійно, НЕ ЗВЕРТАЮЧИСЬ У МІНФІН.
2) ТАК, я вважаю, що проти мене було скоєно шахрайство третіми особами - ПРИ ПРЯМОМУ ПОПУСТИТЕЛЬСТВІ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ БАНКУ.
3) ТАК, я звернулась в правоохоронні органи ( а не лише в кіберполіцію) - але не для цієї «поради», я звернулась у МІНФІН, тим більше таки поради виходять за межу компетенції АНОНІМНОГО ПОРАДНИКА БАНКУ.
4) Я, Аврамишина Лариса Романівна, будучи клієнтом вказаного банку не розумію, як моїми грошима могли розпоряжатись злодії, якщо ЗА ДОБУ Я ПОПЕРЕДЖАЛА ПРО СПРОБУ КРАДІЖКИ ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ.
5) Я не розумію чому мені не було надано банківські послуги у повному об'ємі, забезпечивши безпеку моїх вкладень і надходжень.
6) Я не розумію, чому працівниками банку мене запевнялось у повній безпеці моїх вкладень і відмові видати гроші в такий критичній ситуації відразу - в касі банку.
З повагою,
Лариса Романівна Аврамишина
Відповідь від анонімного працівника РАЙФАЙЗЕН БАНКУ АВАЛЬ, є досить дивною.
1) Прочитати «Правила» безпеки користування платіжними картами викладені на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/personal/cards/advises/bezpeka/ («Послуги приватним особам» — «Платіжні картки» — «Заходи безпеки» — «Правила користування платіжними картками») - я можу самостійно, НЕ ЗВЕРТАЮЧИСЬ У МІНФІН.
2) ТАК, я вважаю, що проти мене було скоєно шахрайство третіми особами - ПРИ ПРЯМОМУ ПОПУСТИТЕЛЬСТВІ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ БАНКУ.
3) ТАК, я звернулась в правоохоронні органи ( а не лише в кіберполіцію) - але не для цієї «поради», я звернулась у МІНФІН, тим більше таки поради виходять за межу компетенції АНОНІМНОГО ПОРАДНИКА БАНКУ.
4) Я, Аврамишина Лариса Романівна, будучи клієнтом вказаного банку не розумію, як моїми грошима могли розпоряжатись злодії, якщо ЗА ДОБУ Я ПОПЕРЕДЖАЛА ПРО СПРОБУ КРАДІЖКИ ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ.
5) Я не розумію чому мені не було надано банківські послуги у повному об'ємі, забезпечивши безпеку моїх вкладень і надходжень.
6) Я не розумію, чому працівниками банку мене запевнялось у повній безпеці моїх вкладень і відмові видати гроші в такий критичній ситуації відразу - в касі банку.
З повагою,
Лариса Романівна Аврамишина
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
голові правління Райффайзен Банку Аваль
ЗАЯВА
Прошу Вас розібратись і втрутитись у ситуацію, яка склалась з моїм прикрим «обслуговуванням» у Вашому
банку. Мій син Аврамишин В.М. знаходиться після важкої травми в ДТП і потребує
тривалого і коштовного медичного обслуговування в КМКЛШМД ( м. Львів ). Ми попросили допомогу у людей
розмістивши оголошення в ФЕЙСБУКУ і попросили допомоги громадськості.
В результаті атаки шахраїв на мій рахунок і спроби заходу з використанням номеру мого телефону
та останніх номерів (родини, на які я дзвонила) – картка була заблокована 27.12
службою безпеки Вашого банку.
27.12.19 я у супроводі родини і свідків відвідала філію Вашого банку в м. Львів і звернулась з питаннями про
роз’яснення ситуації до працівників філії (вул. Галицька, 14). Працівників банку було попереджено про
спробу доступу шахраїв до мого рахунку і зняття наявних грошей у сумі більше 40 000 грн.
Було наголошено, що у мене не має особистого кабінету і всі платежі я провожу лише у зазначеній лікарні, за
медикаменти та супровідні послуги у м. Львів.
Я попросила розблокувати мій рахунок пред’явивши необхідні документи і забезпечити мені безпечне зняття
готівки. У відповідь почула, що у п’ятницю 27.12.19 р. – скорочений робочий день – зняти можна в банкоматі за
декілька годин або у сусідньому відділенні ( за пару вулиць, якщо встигнете).
З 16.00 по 24.00, у п’ятницю – мені вдалось зняти 30 200 грн. ( решту суми у ТЦ «Спартак», м. Львів) банкомат
відмовився видавати.
28.12.19 р. будучи у лікарні в реанімації в сина спробувала розрахуватись за необхідні ліки я побачила, що
замість 14300 грн. на рахунку залишилось 57 грн.
З 15.00 до 16.00 я і мій племінник ( Молодов Д.В. ) дзвонили на гарячу лінію
Вашого банку намагаючись попередити працівників банку про злочинні дії шахраїв і зупинити або відмінити
проведення розрахунків з моєї картки та рахунку. Всі наші спроби були марні, чули лише про вдалі трансакції
та не можливість їх відміни, блокування і т.п.
Виникають питання:
1) Чому не зважаючи на моє попередження про протиправні дії шахраїв, служба безпеки не втрутилась при
повторному ( вдалому ) акті крадіжки?
2) Чому працівник банку 27.12.19 р. – не зауважила на мої прохання по обмеження доступу до будь яких спроб
переказу грошей, не підтверджених кодовим словом чи дзвінком?
3) Чому без моєї згоди була проведена трансакція 28.12.19 р. на картку іншого банку ( ймовірно ЕКСІМБАНКУ?)
чи будь якого іншого банку, без належної моєї ідентифікації, не зважаючи на попередні застереження?
4) Чому мені, як клієнту Вашого банку не було надано комплекс банківських послуг і не забезпечено безпеку
грошових надходжень, їх належне зберігання та обслуговування мене як клієнта?
5) Чому працівники банку запевняючи мене у повній безпеці моїх вкладень у Вашому банку надали неправдиву
інформацію, що обслуговування рахунку можливо лише до прив’язки мобільного номеру ( була порада
відновити заблоковану сім карту – що мабуть і призвело до крадіжки)?
Чи це означає, що коштами вкладників можуть розпоряджатись шахраї на власний розсуд при прямій «без»
діяльності служби безпеки банку( в цілях «безпеки» вівся аудіо запис і Ви можете перевірити записи відео
спостережень свого відділення банку в м. Львів від 27.12.19 р.)?
Відповідне звернення здійснено в правоохоронні органи.
28.12.19 р.
Перш за все зазначаємо, що Правила безпеки користування платіжними картами викладені на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/personal/cards/advises/bezpeka/ («Послуги приватним особам» — «Платіжні картки» — «Заходи безпеки» — «Правила користування платіжними картками»).
У випадку, якщо Ви вважаєте, що проти Вас було скоєно шахрайство з боку третіх осіб, рекомендуємо звертатись безпосередньо до правоохоронних органів України, в порядку чинного законодавства.
Також, Ви маєте можливість залишити інформацію щодо даного випадку на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю, за посиланням: https://cyberpolice.gov.ua.
Сподіваємось на взаєморозуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».