Невдале поповнення карти в банкоматі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Наскільки розумію з великої кількості подібних відгуків, це доволі поширена проблема.
Дуже сподіваюсь на швидке та позитивне рішення проблеми зі сторони банку, адже сума не маленька і втрачати її просто так бажання немає.
Також дещо засмучує реакція співробітників відділення при будь якій проблемній ситуаціі — ніякого бажання допомогти, відповідь завжди одна — телефонуйте на гарячу лінію.
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку та ін.
Додатково інформуємо, що зареєструвати заяву на спірну операцію можна лише зателефонував до Інформаційного центру Банку. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»