Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Пропадают деньги

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Уже 4 раз за год я меня карту только по той причине, что при поступлении именно детских денег на неё у меня идёт съем с карты в разных размерах. При этом банк рассматривает заявку в течении двух месяцев и результата и изменений никаких. И на вопрос почему и как происходит съем сотрудники службы безопасности банка а так же сотрудники банка ответ дать не могут, только обвиняют владельца карты и членов их семьи. Не рекомендую этот банк. Очень разочерована в этом банке.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 декабря 2019, 17:45
Доброго дня.
Звертаємо Вашу увагу, що Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі — Правила), встановлено обов’язок Клієнта виконувати вимоги Правил, «Інструкції щодо користування платіжним картками АТ «Райффайзен Банк Аваль» (Додаток № 2 до Правил), правил Платіжних систем та законодавства України з питань здійснення операцій з використанням платіжної картки (далі – ПК), зокрема: забезпечити належне зберігання ПК, не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, Слово –пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам, у тому числі не передавати ПК для її активації та/або встановлення ПІН-коду; не розголошувати реквізити ПК; забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою.
Додатково інформуємо, що у разі, якщо Вами ініційовано заяву на спірну операцію, то Банком здійснюється її розгляд відповідно до термінів встановлених Міжнародними платіжними системами та, за результатом проведеної перевірки, надається лист-відповідь Банку, який можна отримати у відділенні.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться