Найвідстійніший банк України
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сухі відповіді на межі роздратування.
Надзвичайно жахливий мобільний додаток. Це виражається у тому, що взагалі не зрозуміло як ним користуватись! Кошти списуються самостійно без будь-яких смс або push повідомлень.
Ви собі уявіть ситуацію, коли ти приходиш в ресторан на переговорний процес, точно знаючи що у тебя на картці кошти, а коли діло доходить до розрахунку офіціант тобі повідомляє, що у вас недостатньо коштів. При цьому взагалі ніяких повідомлень від банку не було!!! Ви уявляєте що компаньйони думають у цю хвилину? Ви уявляєте який сором відчуває людина, яка не може розрахуватись за обід, через те що банк собі там щось зробив з вашим рахунком??!!! Звернення на гарячу лінію взагалі жахнуло. Оператор пояснив що це така політика банку! Ось така політика, просто забрати кошти з картки і не повідомити клієнта!!! При цьому ще й говорять всіляку дурницю, типу ну кошти не списані, а заблоковані! Так яка ж мені різниця чи вони заблоковані чи вони списані?? Їх немає на рахунку!
Звернення у відділення банку про відсутність юзабіліті додатку, про незрозумілу роботу додатку і принципи списання визвало відверте роздратування працівників банку. Зверхнє ставлення до проблем клієнта (як вони зауважували при отриманні кредиту — vip клієнта) ось основний принцип роботи Авалю в Україні.
Про те щоб зрозуміти куди ділись ваші кошти з рахунку потрібно окремо бухгалтера наймати на роботу.
У мене стоять додатки від Привату, Монобанку, Альфа-банку. Жодної незрозумілої дії у цих банках-додатках за останні 5 років не було. Підтримка на висоті і завжди з розумінням ставляться до клієнта.
Я ні в якому разі не рекомендую банк Аваль для будь-яких операцій. Незважаючи на нижчі % ставки ви наберетесь купу проблем і будете щомісяця нервувати. А здоров'я завжди важливіше.
Уже було надіслано письмове звернення з офісу банку з проханням звернути увагу на певні негативні речі у мобільному додатку. Пройшло вже кілька місяців, а результату ніякого. Це єдиний банк який заганяє клієнта у мінус, тому що у них така політика!
По-перше приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Інформацію про неналежну якість обслуговування у відділенні направлено до уповноваженого підрозділу.
Додатково повідомляємо, що самостійно без ініціювання клієнтом відповідного переказу кошти в мобільному додатку не списуються. При здійсненні операцій в системі, під час ініціювання доручення, Банком формується ОТП-пароль у вигляді смс або ПУШ-повідомлення, введення якого є накладенням електронного підпису Клієнта шляхом введення одноразового паролю та лише після цього переказ/платіж здійснюється в системі.
Запевняємо, Вас, що розробники системи «Райффайзен Онлайн» аналізують зауваження та побажання клієнтів та постійно працюють над поліпшенням та вдосконаленням сервісу вцілому. Дякуємо, що користуєтеся нашим сервісом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»