Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Какой же шлаковый банк.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Torpo 19 ноября 2019, 16:53
Во первых без моего ведома оператор заблокировал мне карточки и чтоб восстановить пришлось переться в отделение, которых в Киеве не так много… Во первых постоянные очереди, все долго… Приехал на Гетьмана 13 прождал полтора часа в итоге подхожу и говорят, ой у нас система стоит мы карты не делаем… ***. Поехал на лобоновского 9/1… там тоже очереди, всего одна женщина консультант… В итоге чтоб открыть заново карты пришлось потратить 3 часа…
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2019, 19:21
Доброго дня!
По-перше, інформуємо, що зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення перевірки підстав блокування картки. У разі повідомлення Вами ідентифікаційного номеру, дати звернення до відділення Банку / дзвінка до Інформаційного центру (а також номеру, з якого було здійснено дзвінок) на info@aval.ua, уповноваженим підрозділом Банку буде проведено відповідну перевірку та надано коментарі відносно якості наданої консультації (у тексті просимо додатково зазначити, що інформація надається до запиту на сайті Мінфіну від 19.11.2019).
Додатково, слід зазначити, що дійсно іноді у відділеннях виникають черги, що пов’язано виключно з тривалістю операцій що надаються менеджерами відділення Банку.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
Ми кожен день працюємо над покращенням якості обслуговування та сподіваємося, що виправдаємо Ваші очікування і спільними зусиллями зможемо досягти бажаних результатів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться