Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Зникли кошти з рахунку. (питання вирішено 19.11.2019)

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
julimarti 13 ноября 2019, 13:17
Доброго дня. О 4 годині ранку, з мого рахунку було знято певну суму (карточки знаходились в мене), гроші були виведені через платіжну систему PAYPAL, звернулась у відділення банку та на гарячу лінію, зареєстрували заяву про спірну транзакцію. Але ніхто із співробітників банку, не зміг дати мені відповідь, як без мого відома, можна списати всі кошти з рахунку, при умові, що номер телефону приєднаний до картки!!!
При елементарному поповненні рахунку через Ваш додаток, запитують код підтвердження!!!
Моєму обуренню немає меж. Куди дивиться Служба безпеки банку?!?!
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 ноября 2019, 17:37
Добрий день, шановна Юліє!
Звертаємо Вашу увагу, що Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі – Правила), встановлено обов’язок Клієнта забезпечувати належне зберігання платіжної картки (далі -ПК), не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, слово-пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам та, не розголошувати реквізити ПК, забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою.
Також, Правилами передбачено, що з метою попередження можливого шахрайства при здійсненні операцій оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет, Держателю ПК необхідно активувати 3D-Secure.Технологія 3D-Secure передбачає, що при ініціюванні Держателем операцій оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет через сайти, що підтримують технологію 3D-Secure, на номер мобільного телефону Держателя буде направлений оригінальний одноразовий числовий пароль – ОТП-пароль, лише після введення якого операція оплати товарів, робіт та послуг має завершитися успішно. Однак, не всі сайти підтримують технологію 3D-Secure, відповідно оплата проходить без надсилання оригінального одноразового числового паролю. Оскільки, подано заяву на спірну операцію рекомендуємо очікувати перевірку умов за яких відбулося проведення операції та результат такого розгляду.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 1

+
0
julimarti
julimarti
19 ноября 2019, 16:34
#
Дякую, співробітникам банку за швидке реагування та вирішення проблеми !
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Зникли кошти з рахунку. (питання вирішено 19.11.2019)