Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ata1990ata 15 октября 2019, 15:09
Отримую заробітну плату в аваль. Остання ситуація була така, що я не маю де зняти кошти. В нашому селещі було 2 банкомати. Залишився один. Не працював більше тижня, та і до цього на нього ще помолитися треба було. Поставили інший, який стоїть уже 10 днів без діла. Ніхто його не запустив і не збирається. Коли знімаю з інших банкоматів, то пише комісія НУЛЬ. О чудо, а аваль бідний, 1% знімає, бо з іншого банкомату зняття, а те що обслуговувати своїх клієнтів не може, то нічого. Маю ще одну карту «золоту». Я була шокована, якщо ще по зарплатній карті нічого, то на цій продають кошти. Одного разу 40 грн, іншого 33 грн. Я через додаток це побачила, сварилася, кошти повернули, карту замінили. За все деруть кошти. А смс про зняття менше 100 грн не можуть надіслати. Відкрила депозит, для проби поклала невелику суму. Договір відсутній, буду іти в банк, щоб уточнити умови ще раз. Ще одна ситуація, коли почали поступати дзвінки від шахраїв, які знають мої дані, в якому банку карта (Я обслуговуюся ли в аваль!), та ще багато інфи, просили код. Я б і не звернула увагу, але на протязі тижня мої колеги отримували аналогічні дзвінки. Банк аваль, так як вийшло, що інформація яка є конфіденційною, пролізла крізь вашу безпеку? Вам нічого довірити не можна: ні інформації, ні грошей! Я буду закривати всі рахунки в цьому банку і НІКОМУ НЕ РАДЖУ З НИМ ЗВ'ЯЗУВАТИСЯ. Подумайте тричі і порівняйте умови інших.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 октября 2019, 17:53
Доброго дня!
Нам шкода, що обслуговування в Банку завдало Вам незручності, а також склалось негативне враження про роботу Банку в цілому. В той же час хочемо запевнити, що Банк зацікавлений в наданні Клієнтам послуг високої якості.
Щодо порушених Вами питань хочемо повідомити наступне:
При знятті коштів в банкоматах інших банків зазначається комісія банку, який обслуговує банкомат, а комісія за зняття готівки нашим Банком стягується у відповідності до діючих тарифів. Також, спеціально для наших Клієнтів, які обслуговуються в рамках зарплатних проектів розроблено тарифний пакет «Оптимальний +», в якому безкоштовна видача готівкових коштів в банкоматах будь-яких банків на території України, а при здійсненні 10 безготівкових операцій можливе користування пакетом без комісії за обслуговування. Для того, щоб уточнити умови обслуговування та перейти на більш зручний пакет просимо написати в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку).
У разі незгоди з проведеними операціями Клієнти Банку мають можливість звернутись до Інформаційного центру Банку для розгляду можливості реєстрації заяви на спірну транзакцію, після чого уповноваженим підрозділом Банку проводиться розгляд та, у разі необхідності, здійснюється офіційний запит до банку-еквайру, що здійснює обслуговування торгівельної точки, на якій проведено операцію.
При відкритті депозиту «Універсальний» в системі «Райффайзен Онлайн» Банком направляється договір на електронну адресу, яка зазначена при реєстрації в системі. Отримати договір повторно на електронну пошту можливо, перейшовши в розділ «Операції в системі», та по транзакції відкриття депозиту відправити договір на e-mail. Ознайомитись більш детально з умовами обслуговування депозиту без відвідування відділення Банку можливо на офіційному сайті в розділі «Вклад Універсальний» або за посиланням https://www.aval.ua/privatnim-osobam/depoziti/depozitni-programi/vklad-universalnij
Банк не надає персональну інформацію про своїх клієнтів третім особам та належним чином зберігає дані по операціям Клієнта. У разі надходження підозрілих дзвінків та СМС-повідомлень, які можуть свідчити про спробу використання шахраями Ваших персональних даних в своїх цілях, рекомендуємо залишити повідомлення щодо такого випадку на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю.
У разі виникнення додаткових питань завжди готові допомогти Вам за телефонами Інформаційного центру та в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 1

+
0
ata1990ata
ata1990ata
16 октября 2019, 9:07
#
А проблема не вирішена ніяким чином. Загальні, заучені фрази я чую щодня. Що з банкоматами? Я конкретно прошу піти на зустріч! 19-й день банкомат не працює! Графік роботи банку такий же, як і у мене і я не маю можливості покинути роботу і піти в банк, постояти в черзі і зняти готівку. З інших банкоматів комісія. Зніміть комісію на період поки не запрацює банкомат. І чому ще досі ніхто не приїхав і не зробив єдиний банкомат? А ваші стандартні повідомлення проблему ніяк не вирішують. Ви не можете обслужити клієнтів і признайте це. Вирішіть терміновим порядком питання у Гребінках! Це сором ваш. Чому Ощад і Укрсиб можуть обслуговувати свої банкомати і у вихідний день? А вам майже місяця мало? І що інформація не захищена по клієнтах, признайте також! У вас не надійна система захисту або працівники. Занадто багато збігів і інформації достовірної у шахраїв. Я за всі роки, що працюю мала справу лише з вашим банком. У інших ніколи ніяких рахунків не мала.  І навчіться конкретно вирішувати питання!!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться