Жахливе обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- ata1990ata
- 16 октября 2019, 9:07
- #
А проблема не вирішена ніяким чином. Загальні, заучені фрази я чую щодня. Що з банкоматами? Я конкретно прошу піти на зустріч! 19-й день банкомат не працює! Графік роботи банку такий же, як і у мене і я не маю можливості покинути роботу і піти в банк, постояти в черзі і зняти готівку. З інших банкоматів комісія. Зніміть комісію на період поки не запрацює банкомат. І чому ще досі ніхто не приїхав і не зробив єдиний банкомат? А ваші стандартні повідомлення проблему ніяк не вирішують. Ви не можете обслужити клієнтів і признайте це. Вирішіть терміновим порядком питання у Гребінках! Це сором ваш. Чому Ощад і Укрсиб можуть обслуговувати свої банкомати і у вихідний день? А вам майже місяця мало? І що інформація не захищена по клієнтах, признайте також! У вас не надійна система захисту або працівники. Занадто багато збігів і інформації достовірної у шахраїв. Я за всі роки, що працюю мала справу лише з вашим банком. У інших ніколи ніяких рахунків не мала. І навчіться конкретно вирішувати питання!!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.65 | 43.6 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Все курсы банка |
Нам шкода, що обслуговування в Банку завдало Вам незручності, а також склалось негативне враження про роботу Банку в цілому. В той же час хочемо запевнити, що Банк зацікавлений в наданні Клієнтам послуг високої якості.
Щодо порушених Вами питань хочемо повідомити наступне:
При знятті коштів в банкоматах інших банків зазначається комісія банку, який обслуговує банкомат, а комісія за зняття готівки нашим Банком стягується у відповідності до діючих тарифів. Також, спеціально для наших Клієнтів, які обслуговуються в рамках зарплатних проектів розроблено тарифний пакет «Оптимальний +», в якому безкоштовна видача готівкових коштів в банкоматах будь-яких банків на території України, а при здійсненні 10 безготівкових операцій можливе користування пакетом без комісії за обслуговування. Для того, щоб уточнити умови обслуговування та перейти на більш зручний пакет просимо написати в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт у верхньому правому кутку головної сторінки WEB-версії або в розділі «Повідомлення» мобільного додатку).
У разі незгоди з проведеними операціями Клієнти Банку мають можливість звернутись до Інформаційного центру Банку для розгляду можливості реєстрації заяви на спірну транзакцію, після чого уповноваженим підрозділом Банку проводиться розгляд та, у разі необхідності, здійснюється офіційний запит до банку-еквайру, що здійснює обслуговування торгівельної точки, на якій проведено операцію.
При відкритті депозиту «Універсальний» в системі «Райффайзен Онлайн» Банком направляється договір на електронну адресу, яка зазначена при реєстрації в системі. Отримати договір повторно на електронну пошту можливо, перейшовши в розділ «Операції в системі», та по транзакції відкриття депозиту відправити договір на e-mail. Ознайомитись більш детально з умовами обслуговування депозиту без відвідування відділення Банку можливо на офіційному сайті в розділі «Вклад Універсальний» або за посиланням https://www.aval.ua/privatnim-osobam/depoziti/depozitni-programi/vklad-universalnij
Банк не надає персональну інформацію про своїх клієнтів третім особам та належним чином зберігає дані по операціям Клієнта. У разі надходження підозрілих дзвінків та СМС-повідомлень, які можуть свідчити про спробу використання шахраями Ваших персональних даних в своїх цілях, рекомендуємо залишити повідомлення щодо такого випадку на сайті Управління боротьби з кіберзлочинністю.
У разі виникнення додаткових питань завжди готові допомогти Вам за телефонами Інформаційного центру та в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»