Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Сумнівна надійність

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Andriy Kozlovskiy 30 сентября 2019, 1:16
31 липня я отримав смс про недостатню суму на рахунку для проведення операції з картки, якою не користувався близько трьох місяців. Це була зарплатна картка, залишок невеликий, приблизно 100 грн. Одразу після цього я подзвонив на гарячу лінію з проханням заблокувати дану картку.

Наступного дня я звернувся у відділення, щоб забрати залишок і закрити рахунок. Але виявилося, що забрати залишок неможливо, оскільки сума менша, ніж 100грн, а закрити рахунок неможливо, бо баланс позитивний. Ніяких альтернативних дій мені запропоновано не було і, оскільки, це була стара зарплатна картка, якою я більше не користувався — я залишив цю ситуацію як є. На цей момент моніторити баланс рахунку я не мав можливості, оскільки фізично карту було втрачено, а доступ через Райффайзен он-лайн заблоковано.

У вересні, через півтори місяця після вказаних подій, я пошкодував про те, що не довів справу до кінця, коли отримав дзвінок з кредитного відділу про те, що баланс мого рахунку -800 грн. Як мені пояснили, дана сума була списана з рахунку 1 серпня в іноземній валюті за послуги, походження яких мені невідоме.

Я завжди вважав Raiffeisen одним з найнадійніших банків, але той факт, що банк дозволив незрозуміло кому, без жодного підтвердження з моєї сторони, зняти в мінус кошти з мого рахунку (на той час уже призупиненого) — змушує дуже засумніватись в цій надійності.

Наразі, зареєстрував заяву про оскарження транзакції і чекаю її результатів. А поки отримую відсотки за від’ємний баланс і щоденні дзвінки від автовідповідача з кредитного відділу з вимогою погасити борг.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 сентября 2019, 11:41
Доброго дня!
На жаль, інформації, яку Ви вказали, не достатньо для того, щоб ідентифікувати Вас, як Клієнта Банку. Щоб розібратись у ситуації, просимо Вас повідомити ПІБ та номер ідентифікаційного коду на адресу info@aval.ua з посиланням на даний відгук.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться