Банк не виконує свої обіцянки!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Але вже минуло чотири місяці з дня допущенної банком помилки та місяць з отриманої відповіді на наше письмове звернення, а донарахуваня так і не виплачені!!!
До речі, відповідь на електронні звернення ми так і не отримали!
Дайте нарешті контактні дані працівників банку, які вирішують дані питання!!! Бо працівники відділення ці питання не вирішують і не відповідають за помилки банку!
В нашій ситуації виходить так: «стукайте в рейку, ми вас почуємо!!»
« Ми стукаємо по рейках, є дзвін, а ніхто не чує!!»
Так коли ж нарешті банк почне дотримуватись своїх обіцянок та обов«язків перед клієнтом!!??
На даний час Ваше питання знаходиться в процесі вирішення.
Для розгляду питання щодо відсутності відповідей на електронні звернення просимо написати на електронну адресу Банку info@aval.ua наступну інформацію: з якої електронної адреси та на яку адресу Ви відправляли запити, дату та час здійснених відправлень.
Нам щиро шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, завдала Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
Дозвольте принести наші вибачення та дякуємо за очікування вирішення питання.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»