Минфин - Курсы валют Украины

Установить

обслуговування клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Півторагодинна черга, щоб задати питання фахівцю… клієнти приходять, дехто чекає, інші йдуть геть)
Дехто на зовсім
Обминайте цей банк десятою дорогою
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 августа 2019, 16:22
Доброго дня, Павло!
Нам шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, завдала незручності. Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений в наданні Клієнтам послуг високої якості. Крім того, Банком постійно розробляються і впроваджуються послуги, які дозволяють економити час на відвідуванні відділення і мінімізують необхідність знімати готівку.
Приносимо Вам вибачення за незручності. Маємо надію, що у подальшому Ви зміните Вашу думку щодо обслуговування у нашому Банку на кращу.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться