Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Недотримується своїх обовьязків перед клієнтом

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Legioniko 22 августа 2019, 14:15
Звертаюсь до Вас з приводу некомпетентної роботи «Райффайзен Банку Аваль» та недотримання своїх договірних обов’язків перед клієнтом.
Кожного місяця в Банку відбуваються якісь зміни які ми повинні виконувати, а в свою чергу Банк не хоче ні дотримуватись вже існуючих домовленостей ні виправляти свої помилки.
04.06.2019р. Банк повідомив нам що поки ми не підпишемо їх базову «Заяву на підключення додаткових послуг до Поточного рахунку» на дострокове переведення на новий тариф( з якою ми категорично не згодні) Вони не будуть проводити наші платежі і видавати нам заробітну плату за нашими поданими чеками. Що є незаконно!!!
Ми 05.06.2019р. подали до Банку Заяву в вільній формі в якій попросили достроково перевести нас на новий тариф, але ніякого переводу не відбулось, Банк все одно наполягає на тому щоб ми підписали їх «Заяву на підключення додаткових послуг до Поточного рахунку», нащо нам підключення нових послуг якщо ми просто переходимо на новий тариф в Заяві є безліч пунктів з якими ми не згодні і які нам не потрібні, а підписатись ми під ними повинні, і на наші прохання прибрати їх або змінити Банк відмовляє.
Також, згідно Заяви про вклад «Депозитної лінії» від 15.11.2018року, наша процентна ставка в період з 15.11.18р. по 16.11.19р. складає 9(дев’ять) відсотків.
Ми кожного місяця надаємо в відділення Банку Заяву про підвищення «Депозитної лінії» на 11,5 відсотків, яку нам кожного місяця погоджували і виплачували відсотки згідно цієї ставки.
Так як нам відмовляли в підвищенні процентів, Банк повинен був нараховувати нам процентну ставку по 9(дев’ять) відсотків. Але і тут не зрозуміло з яких обставин Банк починає нам нараховувати процентну ставку по 8(вісім) відсотків. Хоча в нашій Заяві чітко прописано що з 15.11.18р. по 16.11.19р. наша процентна ставка складає 9(дев’ять) відсотків.
Просимо Вас розібратись з даною проблемою чому Банк не дотримується своїх обов’язків згідно підписаних домовленостей з клієнтом.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 сентября 2019, 9:35
Доброго дня, Наталія Андріївна!
За Вашим зверненням, яке було залишено у відділенні Банку, аналогічного змісту здійснюється розгляд порушеного Вами питання. Після проведення детального аналізу ситуації, яка склалась, відповідь буде направлено на поштову адресу, зазначену у зверненні, в строки, встановлені Законом України «Про звернення громадян».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Недотримується своїх обовьязків перед клієнтом