Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ні в якому разі сюди не повернусь

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Андрій Лук'янчук 9 июля 2019, 12:37
1. Міняють тарифи, додають комісію без повідомлень на найпопулярніші операції. Про це ні новин, ні повідомлень в додатку чи смс.
2. Відмовляють в обслуговуванні телефоном, а для реєстрації онлайн потрібно йт у відділення
3. Постійні дзвінки через день після отримання зп про депозити або кредити. Відповідь «не зручно» не підходить, дуже нав'язливий КЦ
4. КЦ некомпетентні, перенаправляюь з відділу на відділ і щораз доводиться розказувати про проблему заново
5. Шалені черги на відділені, за вирішенням питання мінімум година, і переходи з вікна в вікно
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 июля 2019, 19:07
Доброго дня, Андрій Олександрович!
1) Інформація про введення тарифу розміщена на сайті Банку в оновлених тарифах, а також новинах за посиланням https://www.aval.ua/news/iz-27-travnya-zminyuyutsya-taryfy-na-operacii-z-platizhnymy-kartkamy-894
2) Реєстрація в системі «Райффайзен Онлайн» можлива без звернення у відділення Банку, у випадку, якщо Клієнтом було раніше підписано Публічну угоду, не було втрачено Картку ідентифікації Клієнта та зазначено номер мобільного номеру. У протилежному випадку для реєстрації в системі необхідно звернутись у відділення Банку з паспортом та ідентифікаційним номером.
3) У разі, якщо Ви не бажаєте отримувати пропозиції від Банку щодо отримання нових кредитних та депозитних продуктів при отриманні дзвінку від Інформаційного центру просимо повідомити про відповідне оператора.
4) Щодо Вашого повідомлення про некомпетентність Інформаційного центру Банку повідомляємо, що з наданої інформації неможливо встановити суть проблеми, яка виникла та надати відповідні роз’яснення.
5) Щодо черг у відділенні Банку повідомляємо, що Банк зацікавлений в наданні Клієнтам послуг високої якості. На даний момент Банком здійснюються заходи для запобігання необхідності очікування.
Приносимо Вам вибачення за незручності. Маємо надію, що у подальшому Ви зміните Вашу думку щодо обслуговування у нашому Банку на кращу.
Дякуємо Вам за звернення та сподіваємося на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться