Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливий сервіс

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Novosilna 5 июля 2019, 14:18
Ситуація 1. Банк не зарахував зарплатний переказ з-за кордону і на тиждень затримав гроші, перш ніж повернути відправнику. Пояснення ситуації банк не дав. Добре, що маю альтернативний рахунок в іншому банку.
Ситуація 2. Без попередження банк заблокував мою картку в час мого перебування закордоном. Написала чотири імейли в службу підтримки з проханням термінового роз'яснення ситуації, протягом тижня ніхто не відповів мені. Через інтернет банкінг дізналася, що причина блокування необхідність переідентифікації, яку можна пройти за телефоном. Зателефонувала на лінію, там сказали що програмне забезпечення для переідентифікації не готове і треба зателефонувати через кілька годин. Телефоную цілий день, більше 20 дзвінків уже. Очікую на лінію по вісім хвилин, ніхто не відповідає, витрачаю шалені гроші на дзвінки з-за кордону. В розпачі. Як тільки розблокую картку — одразу виведу всі гроші і закрию рахунок.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 июля 2019, 17:02
Доброго дня, Наталія Анатоліївна!
Проведення повторної ідентифікації здійснюється Банком з метою виконання вимог Закону України № 1702-VII від 14.10.2014 та Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого Постановою Правління Національного банку України № 417 від 26.06.2015, якими встановлено для банків обов’язок здійснювати актуалізацію даних своїх клієнтів.
На виконання вимог діючого законодавства України, Банком 03.06.2019 було направлено СМС-повідомлення про необхідність проходження повторної ідентифікації на вказаний Вами номер телефону наступного змісту: «Zvernitsya do Raiffeisen Banku Aval dlya identyfikacii protyagom 10 dniv, inakshe vydatkovi operaciii za rakhunkamy bude pryzupyneno. Detali: 0800501900», а 26.06.2019 направлено СМС-повідомлення наступного змісту: «Vashi rakhunky zablokovano. Dlya rozblokuvannya zvernitsya do Raiffeisen Banku Aval ta proydit identyfikaciyu. Detali:0800500500».
Хочемо зазначити, що, з огляду на навантаження на операторів Інформаційного центру Банку, періодично можуть виникати тимчасові черги, в зв'язку з чим, дійсно, наявна необхідність очікування з'єднання деякий час.
Щодо неотримання переказу з-за кордону, рекомендуємо звернутись в банк-відправника для уточнення причин не надходження переказу та проведення, у разі необхідності, розслідування/уточнення деталей платежу.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться