Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обережно, неочікувані комісії банку після закриття депозиту!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Галина Курило 2 марта 2019, 11:04
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 37/13
Мала депозит у ПАТ «Райффайзенбанк Аваль» та відкрила рахунок «для виплат» для отримання коштів із депозиту. Ні при підписанні депозитного договору, ні при розірванні депозиту, ні при зверненні до операціоніста щодо розблокування рахунку «для виплат», ні смс-інформуванням не було мене повідомлено про запровадження комісії банку за обслуговування рахунку «для виплат». Після закінчення строку депозиту намагалась отримати грошові кошти із рахунку «для виплат», але щоразу зустрічали мене черги у касу. Пізніше, коли мені вдалося доступилась до касира, то отримала відповідь, що мій рахунок заблоковано. Після розблокування рахунку «для виплат» виявилось, що із цього рахунку, вже тоді, коли він був заблокованим та мені відмовляли на касі банку у видачі коштів, щомісяця банком утримувалась комісія за його обслуговування, в якому ж мені і відмовляли.
На мою скаргу банк відповів: «За обслуговування неактивного поточного рахунку є комісія відповідно до чинних тарифів. То ж, за викладених умов, Банк мав право здійснювати списання комісії». Отож, сьогодні у вас депозит, завтра строк його закінчиться, післязавтра банк може у своїх тарифах вигадати космічну комісію. І після цього всього ви своїх коштів не отримаєте, тому що такі комісії банку. І клієнт завжди не правий. Але чи прийнятне для солідної фінансової установи отримання доходів таким сумнівним методом?

P.S. А смс-інформування у банку таки працює, та от тільки у якихось дивних випадках. Після закриття мною банківських рахунків отримала смс-повідомлення із банку пройти обов'язкову ідентифікацію клієнта.
Полезный комментарий
RaiffaizenHanna 4 марта 2019, 15:44
Доброго дня, Галина!
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти перераховуються на поточний рахунок «Для виплат» обслуговування якого відбувається, згідно з тарифами для даного типу рахунку.
Персональне інформування Клієнтів Банку щодо зміни Тарифів Банку умовами укладених договорів не передбачено. В той же час, Клієнти завжди мають можливість ознайомитись з діючими тарифами на офіційному сайті Банку www.aval.ua (Головна — Документи — Приватним особам — Тарифи на обслуговування).
Так, відповідно до рішення Тарифного комітету Банку, з 02.07.2011 було передбачено щомісячне утримання комісії за обслуговування залишку коштів неактивного поточного рахунку (по якому протягом 6 та більше місяців не проводились операції зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів).
Щодо СМС-інформування повідомляємо, що, дійсно, Банком направляються повідомлення Клієнтам щодо новин, наявності спеціальних пропозицій, впровадженню послуг та, зокрема, щодо необхідності проходження повторної ідентифікації, згідно з діючим законодавством України.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenHanna
Ответ банка
RaiffaizenHanna
4 марта 2019, 15:44
#
Полезный комментарий
Доброго дня, Галина!
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти перераховуються на поточний рахунок «Для виплат» обслуговування якого відбувається, згідно з тарифами для даного типу рахунку.
Персональне інформування Клієнтів Банку щодо зміни Тарифів Банку умовами укладених договорів не передбачено. В той же час, Клієнти завжди мають можливість ознайомитись з діючими тарифами на офіційному сайті Банку www.aval.ua (Головна — Документи — Приватним особам — Тарифи на обслуговування).
Так, відповідно до рішення Тарифного комітету Банку, з 02.07.2011 було передбачено щомісячне утримання комісії за обслуговування залишку коштів неактивного поточного рахунку (по якому протягом 6 та більше місяців не проводились операції зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів).
Щодо СМС-інформування повідомляємо, що, дійсно, Банком направляються повідомлення Клієнтам щодо новин, наявності спеціальних пропозицій, впровадженню послуг та, зокрема, щодо необхідності проходження повторної ідентифікації, згідно з діючим законодавством України.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Обережно, неочікувані комісії банку після закриття депозиту!