Обережно, неочікувані комісії банку після закриття депозиту!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenHanna
- 4 марта 2019, 15:44
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня, Галина!
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти перераховуються на поточний рахунок «Для виплат» обслуговування якого відбувається, згідно з тарифами для даного типу рахунку.
Персональне інформування Клієнтів Банку щодо зміни Тарифів Банку умовами укладених договорів не передбачено. В той же час, Клієнти завжди мають можливість ознайомитись з діючими тарифами на офіційному сайті Банку www.aval.ua (Головна — Документи — Приватним особам — Тарифи на обслуговування).
Так, відповідно до рішення Тарифного комітету Банку, з 02.07.2011 було передбачено щомісячне утримання комісії за обслуговування залишку коштів неактивного поточного рахунку (по якому протягом 6 та більше місяців не проводились операції зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів).
Щодо СМС-інформування повідомляємо, що, дійсно, Банком направляються повідомлення Клієнтам щодо новин, наявності спеціальних пропозицій, впровадженню послуг та, зокрема, щодо необхідності проходження повторної ідентифікації, згідно з діючим законодавством України.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти перераховуються на поточний рахунок «Для виплат» обслуговування якого відбувається, згідно з тарифами для даного типу рахунку.
Персональне інформування Клієнтів Банку щодо зміни Тарифів Банку умовами укладених договорів не передбачено. В той же час, Клієнти завжди мають можливість ознайомитись з діючими тарифами на офіційному сайті Банку www.aval.ua (Головна — Документи — Приватним особам — Тарифи на обслуговування).
Так, відповідно до рішення Тарифного комітету Банку, з 02.07.2011 було передбачено щомісячне утримання комісії за обслуговування залишку коштів неактивного поточного рахунку (по якому протягом 6 та більше місяців не проводились операції зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів).
Щодо СМС-інформування повідомляємо, що, дійсно, Банком направляються повідомлення Клієнтам щодо новин, наявності спеціальних пропозицій, впровадженню послуг та, зокрема, щодо необхідності проходження повторної ідентифікації, згідно з діючим законодавством України.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.3 | 43.5 |
USD | 41.05 | 41.5 |
Все курсы банка |
На мою скаргу банк відповів: «За обслуговування неактивного поточного рахунку є комісія відповідно до чинних тарифів. То ж, за викладених умов, Банк мав право здійснювати списання комісії». Отож, сьогодні у вас депозит, завтра строк його закінчиться, післязавтра банк може у своїх тарифах вигадати космічну комісію. І після цього всього ви своїх коштів не отримаєте, тому що такі комісії банку. І клієнт завжди не правий. Але чи прийнятне для солідної фінансової установи отримання доходів таким сумнівним методом?
P.S. А смс-інформування у банку таки працює, та от тільки у якихось дивних випадках. Після закриття мною банківських рахунків отримала смс-повідомлення із банку пройти обов'язкову ідентифікацію клієнта.
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти перераховуються на поточний рахунок «Для виплат» обслуговування якого відбувається, згідно з тарифами для даного типу рахунку.
Персональне інформування Клієнтів Банку щодо зміни Тарифів Банку умовами укладених договорів не передбачено. В той же час, Клієнти завжди мають можливість ознайомитись з діючими тарифами на офіційному сайті Банку www.aval.ua (Головна — Документи — Приватним особам — Тарифи на обслуговування).
Так, відповідно до рішення Тарифного комітету Банку, з 02.07.2011 було передбачено щомісячне утримання комісії за обслуговування залишку коштів неактивного поточного рахунку (по якому протягом 6 та більше місяців не проводились операції зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів).
Щодо СМС-інформування повідомляємо, що, дійсно, Банком направляються повідомлення Клієнтам щодо новин, наявності спеціальних пропозицій, впровадженню послуг та, зокрема, щодо необхідності проходження повторної ідентифікації, згідно з діючим законодавством України.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»