Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неможливо зняти арешт з рахунку при наявності документів!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Инна А 30 января 2019, 18:52
25.01.19 звернулася до банку у Вишгородському відділенні зняти кошти з валютного депозитного рахунку. (Рахунок був арештований у травні, але у вересні виконавче провадження було завершено, виконавча служба направила лист до центрального офісу банку). Знаючи українські реалії я, провсяк випадок, взяла із собою оригінал документу, який підтверджує закінчення виконавчого провадження. І не помилилася. Спеціаліст банку сказала, що арешт не знято, зробила копії (скани?) і відправила до відділу арештів банку. У понеділок 28.01 мені передзвонила та сказала, що потрібно привезти оригінал документу до відділення для відсканування, так як у відділі арештів хотять саме скан! Чому це не було зроблено одразу не розумію! Я самостійно зробила скан, переправила у банк, але він не підійшов!?
Оригінал документу я віддала в іншу інстанцію. Тому у вівторок 29.01 я з"їздила у виконавчу, зробила ще один оригінал. Банк в той час вже не працював. Мені ніхто з банку більше не телефонував. Я працююча людина у Києві з 8.00 ранку і мені вкрай важко приїздити у Вишгород в робочий час в банк у Вишгород. У середу 30.01, приїхала до банку з оригіналом документу, який затребував відділ арешту, до Вишгорода. Мені сказали: «А Вам що, лист не приходив? Йдіть на пошту. Там відповідь з відділу арешту. І від Вас ми не можемо прийняти документ про закінчення виконавчого провадження, лише листом або від Вашого юриста!»
Отже:
1. На початку жовтня Виконавча служба направила лист в центральний офіс банку (зараз можна сказати, що НЕ відправила, загубився, не отримували і т д. Я точно знаю, що відправляли! )
2. 2. Я особисто (вже через 4 місяці ) 25.01 занесла оригінал документу про закінчення ВП в банк.
3. 3. Мені з банку перетелефонували 28.01 і сказали, що потрібен скан. Чому не відсканували самі?
4. 4. Я вдруге 30.01 зробила оригінал і занесла в банк. Його не прийняли і сказали йти на пошту,і вони цим (зняттям арешу) не займаються!!! До речі, на пошті 30.01 о 18.00 листа не було! В ящику теж.
5. 5. Чому мене одразу не попередили про неможливість самостійно приносити документ, лише через юриста!?? Я це робила в іншому банку самостійно! Чому не відсканували одразу документ? Чому не перетелефонували про можливу відповідь у листі??? Я що, повинна сама про це здогадатися??? Я прийшла до банку, а не в магазин, знімати арешт з рахунку! У 21 столітті технології дозволяють вирішувати питання з мінімальною присутністю клієнта! А ганяють в Авалі, «Як дику собаку»!
6. Я, м«яко кажучи, Обурена! Оболонка німецька, начинка українська!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 января 2019, 18:15
Доброго дня, шановна Інно!
В першу чергу слід зазначити, що Банк здійснює свою діяльність згідно з чинним законодавством України, постановами та інструкціями Національного банку України.
Статтею 59 Закону України «Про банки і банківську діяльність», передбачено, що арешт на майно або кошти банку, що знаходяться на його рахунках, арешт на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку, здійснюються виключно за постановою державного виконавця, приватного виконавця чи рішенням суду про стягнення коштів або про накладення арешту в порядку, встановленому законом.
Зняття арешту з майна та коштів здійснюється за постановою державного виконавця, приватного виконавця або за рішенням суду.
Згідно з п. 10.11 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22, зняття арешту з коштів банк здійснює за постановою виконавця про зняття арешту з коштів, прийнятою відповідно до законодавства України, за рішенням суду, ухвалою слідчого судді, суду або постановою прокурора, які доставлені до банку самостійно виконавцем, слідчим, представником суду, слідчого судді, прокурора, контролюючого органу, або які надійшли рекомендованим або цінним листом, відправником якого є виконавець, суд, слідчий суддя, прокурор, контролюючий орган.
В результаті проведеного аналізу встановлено, що Постанова про закінчення виконавчого провадження належним чином в Банк не надходила.
В разі, якщо Вам відомо штрих-кодовий ідентифікатор листа, відправленого державним виконавцем, просимо ознайомлюватись зі станом відправки на сайті ПАТ «Укрпошта» за посиланням http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku.
Нам шкода, що Ви не отримали роз’яснення в повному обсязі при першому зверненні до Банку, що призвело до додаткових витрат Вашого часу. Для уникнення подібних ситуацій в майбутньому, співробітників відділення Банку проінформовано про порядок прийняття Банком відповідних постанов.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Минфин
Ответ администратора
30 января 2019, 20:18
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 30.01.2019).
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку

Комментарии - 1

+
+5
Инна А
Инна А
2 февраля 2019, 12:37
#
Тобто співробітники відділу арештів також з першого разу не знають порядок дій в такому випадку, таким чином дезінформують і співробітників відділу, і самого клієнта. Так, звичайно, тепер мені потрібно займатися розшуком штрихкоду відправленого листа виконавцем, доводити невиконання/виконання його обов«язків, проробляти усю процедуру самостійно! Прицьому маючи оригінал дозвільного документа на руках! Словом, прекрасно знаю відписки банку. Це і є ставлення до клієнта!
Розслідуванням займатись, звичайно, не буду. але висновки зробила. Лист відправить ДВС.
ПС і ще один висновок: значить, інші банки не дотримуються чинного законодавства, знімаючи арешт на основі документа, принесеного клієнтом самостійно. Усі порушниики окрім АВАЛЬ
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Неможливо зняти арешт з рахунку при наявності документів!