Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Проблема не вирішена. Повторний відкук . Слабка професійна підготовка співробітників відділення 18 м. Харкова

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Natalia Ichk 17 декабря 2018, 9:49
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 167
14 грудня 2018 року я звернулась до 18-го відділення Банку Аваль(м. Харків) з проханням здійснення банковської операції, у тому числі продажі мені «евро» з одночасним зарахуванням купленого «евро» на мій картковий рахунок. Співробітнику Банку була передана банківська картка та мій паспорт для здійснення операції з продажу та поповнення. Далі, у грубій формі, без пояснення причин та пропонування пропозицій як мені зробити, касиром зазначеного відділення(каса №2) мені було ВІДМОВЛЕНО у послузі. Також зазначеній відмові передувала, консультування з сусіднім касиром у вигляді, як мені це зробити (викрик), на що була відповідь другого касира(теж викрик) касиру каси №2 «ДА НИ ЯК!!!» пішли ії геть!!!
Вважаю, що зазначена відмова і поведінка свідчіть про некомпетентність співробітників 18-го відділення Банку Аваль(м. Харків), слабку професійну підготовку керівника відділення, відсутність у співробітників відділення ділової етики, тощо.
Райффайзен Банк Аваль пропонує фізичним особам послуги з придбання та продажу готівкових валют. Валютообмінні операції можна здійснити в будь-якому відділенні Райффайзен Банку Аваль, ці норми зазначені у керівних документах Банку. Ніяких обмежень немає. Банк вважае себе Банком з Європейськими цінностями та запроваджує їх у своєї діяльності, про що свідчіть інформація з сайту. Але нажаль, де факто, обслуговування і підхід до клієнтів залишились «совкові».Та ніяк не є показником європейських підходів до обслуговування клиентів Банку.
На підставі зазначеного висновок, що дії працівників відділення свідчат про їх низку професійну роботу та незадовільну роботу з клієнтами Банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 декабря 2018, 13:58
Доброго дня!
Враховуючи надходження від Вас звернення в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн», відповідь на відгук буде надано в системі після детального розгляду ситуації, яка склалась.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Проблема не вирішена. Повторний відкук . Слабка професійна підготовка співробітників відділення 18 м. Харкова