Минфин - Курсы валют Украины

Установить

В темному лісі....

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
strana 30 августа 2018, 20:28
В 10(-му) місяці 2017 року закінчився термін дії картки фізичної особи «Універсальна».Але, як пізніше стало відомо-рахунок не був закритий. Далі, 22 серпня 2018 року на цей рахунок помилково були переведені кошти -2000 грн. 23 серпня я звернувся у Святошинське відділення(де обслуговуюся як ФОП з 2003(!) року), з приводу виходу із ситуаціі.Прибувши в банк о 10-й годині, зайняв чергу яка складалася з 5 осіб.З фізичними особами працював один(!) менеджер.Через 1 годину до мене звернувся завідуючий філією з приводу мого візиту та після роз«яснення порекомендував перейти до
іншого спеціаліста.Після ще одногодинного очікування я звернувся до завідуючого з роз»ясненням щодо вірішення питання.Він мені порекомендував звернутися до другого відділення.В понеділок 27 серпня я звернувся в Святошинське відділення біля м.Житомирська.Черги майже не було, але годинник на стіні банку відрахував 40 хвилин очікування(ТРЕТЄ ТИСЯЧОЛІТТЯ).Як вихід із ситуації мені запропонували відкрити тимчасову карту, зняти грощі та закрити рахунок.З дав свою згоду.З собою був оригінал паспорта та копія ІПН.Менеджер ще запитала витяг з ЄДР(!), на що я відповів, що кожний рік здаю його в своє відділення банку разом з фінансовим звітом. І це моє зауваження було помилкою.Менеджер зажадала оригінал ІПН!!!).На всі мої переконання про співпрацю з банком, менеджер відповідала категоричним НІ.В той же день я звернувся в ДФС Києво-Святошинського району з проханням про видачу довідки з ІПН.Процедура зайняла три доби,і в четвер 30 серпня отримавши довідку ІПН з «мокрою печатью» я вирішив закінчити свою ганебну справу по отриманню своїх грошей.В м.Вишневе по вулиці Л.Українки знаходилося моє щастя — відділення Райффайзен банк Аваль!!! Але кондиціонер в приміщенні банку та… черга до одного(!) менеджера трохи охолодила мене.Через одну годину та двадцять хвилин я отримав миттєву відповідь від «спеціаліста», що без… витягу з ЄДР мені не допоможуть.Візит до начальника відділення теж нічого не дав.Через 30 хвилин я зайшов в відділення на м.Житомирська, де мене приголомшили звісткою про відсутність карток у відділенні… Нічого не залишалося як повертатися по своїх справах.По дорозі вирішив зайти в супермаркет БІЛЛА.Знайомий логотип затягнув мене в маленьке відділення Авалю… Через вісім хвилин я виходив з відділення з щасливим обличчям власника тимчасової картки.Курс доллара НБУ 22.08.-27,70 грн,30.08.-28,27 грн… З зарахованих 2000 грн., на карті лишалося 1958 грн.Решту знято за обслуговування рахунку.«Дякую» мій Райффайзен банк Аваль(чи Овал?)…
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 сентября 2018, 15:17
Доброго дня! Шановний STRANA!
Перш за все, дозвольте зазначити, що копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків, не завірена належним чином, не може прийматись Банком, в процесі ідентифікації Клієнта, як належна.
Відповідно, прохання щодо надання оригіналу довідки, пов’язане саме з вищевикладеним.
Крім того, у відповідності до норм чинного законодавства, Банк, має право витребувати, а клієнт (представник клієнта) зобов’язаний подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для ідентифікації, верифікації, вивчення клієнта, уточнення інформації про клієнта, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення.
У разі ненадання клієнтом, з яким встановлені ділові відносини, необхідної інформації для ідентифікації та вивчення фінансової діяльності, банк має право відмовити йому в проведенні подальших фінансових операцій і зобов’язаний відмовитися від встановлення ділових відносин або проведення фінансової операції у разі, якщо здійснення ідентифікації клієнта, відповідно до вимог законодавства є неможливим.
Приносимо вибачення за те, що у відділеннях Банку, дійсно, періодично виникають черги, а також за те, що Вам не було в повному обсязі надано аргументовані роз’яснення щодо причин необхідності подачі запитуваних документів, що призвело до нерозуміння
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 2

+
0
mary27
mary27
30 августа 2018, 21:14
#
Окончание срока действия карты не означает закрытие счета.
''Черги майже не було, але годинник на стіні банку відрахував 40 хвилин очікування'' — ''зато стабильный™'')
Никогда не понимала людей, добровольно ставших клиентами ''Аваля''.
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
30 августа 2018, 21:38
#
Есть категория людей, для которых стабильность превыше всего…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться