Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Свіфт перекази

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Питання моє вирішено! Але через такий великий проміжок часу, почуваюся обдуреною.Якість в обслуговуванні і вирішенні проблеми бажають бути набагато кращими.Через такі прокрутки і довге вирішення проблеми, у нашій сім'ї були не реалізовані плани, ні компенсації, ні відповідальності ваш банк, я так зрозуміла -не несе.! Вже лячно з вами працювати і є над чим задуматись!
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 августа 2018, 12:48
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності та тривале вирішення Вашого питання. Запевняємо Вас, що дана ситуація не залишилася поза увагою. Станом на сьогоднішній день, ініційовано внесення змін до програмного забезпечення, з використанням інформації в якому, Вам було надано не вірну консультацію про виконання повернення під час звернення до Інформаційного центру.
Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться