Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ще раз про блокування рахунку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Viacheslav12 10 августа 2018, 22:19
Розпишу деталі проблеми. Аваль зараз заміняє карткові рахунки. 23 липня мені був відкритий за їхньою ініціативою новий рахунок 2620. Оскільки я ФОП, до ДПІ було відправлено повідомлення, і вона надіслала банку відповідь, що помилка, рахунок не взятий на облік. На 90% я впевнений, що це помилка банку, не в ту ДПІ відправили повідомлення. Там причин відмови у взятті рахунку на облік не може бути інших. А актуальна інформація про мою податкову адресу у банка є. І з 23.07 по 10.08, до дати введення нових рахунків в дію банк навіть не подумав, що треба проінформувати мене про це. А 10.08 просто залочив картки і рахунки, і все. Тож справа не в кривому ПО, а у відношенні, в тому, що їм просто покласти на мене, як на клієнта.
Хочу виразити подяку банку Аваль за те, що він зробив це не тоді, коли я за кордоном, де я буваю досить часто, і картка єдиний зручний засіб оплатити готель, чи купити авіаквитки назад. Тепер такого шансу я цьому банку і не дам.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 августа 2018, 15:12
Доброго дня! Інформація стосовно можливих причин виникнення ситуації з блокуванням рахунків Вам надавалася у відповіді на Ваш попередній відгук. Щодо причин відмови у взятті рахунку на облік збоку ДПІ, та наявності або відсутності помилок зі сторони Банку, рекомендуємо Вам звернутися у відділення, у якому здійснюється обслуговування Ваших рахунків, для отримання інформації.
Запевняємо Вас, що Банк завжди дбає про інтереси своїх клієнтів та докладає зусиль для вирішення проблем, які виникають під час обслуговування, в найкоротший термін.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 1

+
+4
Владислав Пожидаев
Владислав Пожидаев
11 августа 2018, 22:43
#
Именно. Я тоже подумал, что чудо что не за границей это произошло.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться