Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Мій банк?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Олена лісниченко 17 июля 2018, 21:10
Я є клієнтом банка більше десяти років.Зрозуміло, що плюсів для мене більше.Але.це завдяки відділенню на Гетьмана !3, у Києві. Їх терпінню, фаху,їх бажанню допомогти.підказати вірне рішення.Хоч легким, або дуже вигідним клієнтом мене не назвеш.Та ,їх ставлення до мене, як клієнта, дуже заохочує. Хоч маю претензії до кул центра.часто вони взагалі не чують про що їх запитуєш, таке відчуття, що спеціаліст там тільки став до роботи.І ще-дуже мало терміналівдля поповнення рахунку, а час роботи не зручний.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 июля 2018, 10:45
Доброго дня, шановна Олено!
Дякуємо, що знайшли час висловити своє задоволення роботою працівників відділення а також зауваження відносно роботи Інформаційного центру та недостатньої кількості банкоматів. Інформація прийнята до уваги та буде використана для покращення якості обслуговування. Запевняємо Вас, що ми прагнемо надавати Клієнтам послуги найвищої якості.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться