Бажання вирішувати проблеми нульові! Банкомат приймає гроші і не зараховує на рахунок. Бачу що не вперше.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Железка — она и в Африке железка и может по любому поводу и своему желанию выходить из строя, к сожалению. Срывать график инкассатор уж точно никто не будет. Как Вы себе это представляете? Едут инкассаторы по маршруту — к примеру левого берега, проводят заправку/инкассацию банкоматов, и тут хопа… «ребята, срочно на пирогова, там банкомат деньги забрал, но не зачислил», так да?
14 дней — это стандартный срок рассмотрения заявки, как правило, деньги возвращают быстрее.
14 дней — это стандартный срок рассмотрения заявки, как правило, деньги возвращают быстрее.
- +
- 0
- Roman Denysiuk
- 22 июня 2018, 13:21
- #
Так. Мусять якщо мають такі проколи заплатити інкасаторам за додаткову роботу. Почитайте відгуки скільки разів за останні дні ці залізяки ламались під час прийому грошей
.
.
А теперь представьте, что одновременно в инфоцентр звонят два клиента с одинаковой просьбой — куда бежать инкассаторам первыми? Есть график и маршрут — всё. А вот парк АТМов пора менять и давно, с этим согласна. Тем более, что отделение на Пирого — отделение нового формата.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Підійшов до працівника банку, сказав що проблема з банкоматом (банкомати прямо у відділенні) і за 15 хвилин ніхто так і не підійшов.
Зателефонував на гарячу лінію. Заявку прийняли — буде оброблена протягом до 4 липня. круто. правда? всього лише 14 днів чекати поки мені повернуть трохи більше 15000 грн. Розмови в мене на телефоні пишуться. Тому підтвердження своїх слів маю.
Телефоную сьогодні — Вашу заявку бачу… буде заявка розглянута 14 днів.
І мало того, мені кажуть — такі ситуації рідкість. Ага. Рідкість — почитайте відгуки нижче.
Скільки років не було проблем. Минулого місяця та ж сама проблема була в дівчини коли я поповнював і там само, в тому ж відділенні. І відношення — ми ж не можемо нічого прискорити… в нас є графік інкасації.
Та плювати мені на ваш графік інкасації. Є заява про втрачені гроші — то висилайте інкасаторів хай перевіряють. Невже не видно що у вас якісь проблеми? Хоча б по відгуках то… а відгуки то пишуть не всі. І мені ще по телефону кажуть що такі ситуації рідкість???
За наявною інформацією, відповідь стосовно Вашого відгуку була надана Банком у внутрішній поштовій скриньки в системі «Райффайзен Онлайн» на аналогічне Ваше звернення в даній системі.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»