Прекрасна робота, на 12 балів!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- +14
- VladimirGold
- 1 февраля 2018, 21:17
- #
«… кожного разу мене залишають тільки позитивні емоції відвідуючи відділення...»
Знаете, меня иногда тоже покидают положительные эмоции при посещении отделения Аваля.
Знаете, меня иногда тоже покидают положительные эмоции при посещении отделения Аваля.
- +
- 0
- Oleksandr Berezhniy
- 2 февраля 2018, 1:46
- #
Я від щирого серця писав. Не чіпляйтеся до слів і вибачайте за орфографічну помилку. Хіба не зрозуміло що то була описка, повинно бути «залишаються».
- +
- 0
- MagicaeNumero
- 2 февраля 2018, 2:04
- #
Зря наподаете, поверьте, Райффайзен сейчас лучший в Украинской банковкой система «По обслуживанию».Банкинг увы желает ждать лучшего.
- +
- 0
- vorobkalo1962
- 9 февраля 2018, 14:55
- #
Да… Тут Вы правы. Поболтать, по улыбаться, приветливо встретить, построить глазки — это они умеют. А в остальном обдираловка полная. Вы внимательно почитайте ихние договора на открытие карточных. счетов. Банк не несет практически никакой ответственности — все только клиент. А про признание своих ошибок — да боже упаси.
- +
- 0
- IvanPetrov
- 18 февраля 2018, 14:58
- #
А в каком банке договора по картсчетам составлены так, чтобы риски возлагались на банк, а не на клиента? Порекомендуйте.
- +
- 0
- vorobkalo1962
- 6 марта 2018, 20:15
- #
Я не имею ввиду какие то там риски. Банальная ошибка работников банка при повторном зачислении зарплаты на карточку. В следствии чего клиент снимает деньги в банкомате, которые висят на балансе и попадает на овердрафт ( кредит). И пока на зарплатной карточке не появится нужная сума для его погашения банк взымает комиссию за непогашений кредит. И что интересно, такой вид разгильдяйства, со стороны работников банка, прописан в договоре, чем оправдывает их действия.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Чудовим, прекрасним, ввічливим співробітникам банку які люблять свою роботу, як говорять на таких тримається світ.
Я не часто звертаюся у відділення, але кожного разу мене залишають тільки позитивні емоції відвідуючи відділення, що розташоване в м.Конотоп, пр-т Миру, 25
Так було і цього разу, уважно вислухавши мою проблему, співробітниці банку, на жаль не запам'ятав їх імен, допомогли мені. Потім відкрили додаткову картку ознайомили з умовами, мені залишилося поставити лише підпис.
Давно хотів відкрити кредитну картку від Райффайзен Банк Аваль, та все не наважувався, цього разу скористався даною можливістю. Співробітниця банку доступно ознайомила з умовами кредитування, пояснила всі нюанси. Далі надаючи на мені на підпис кожен документ, коментувала та надавала поради, так що все було прозоро та зрозуміло про «55 днів».
Мабуть ви не повірите якщо самі не завітаєте до них та не поспілкуєтеся з ними.
Тому як говорять: Рекомендую! Оцінка, 12 балів!
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти відгук про якість обслуговування у відділенні.
Ваші слова подяки передані персоналу відділення.
Запевняємо, що в подальшому ми також будемо докладати зусиль, щоб задовольнити потреби кожного Клієнта в обслуговуванні високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»