грубость при обслуживании

client845 client845
1 сентября 2016, 14:30
без оценки
Співробітниця Чернівецького відділення Райффайзен подзвонила сьогодні у відповідь на мейл який був їм відправлений…
Тон її голосу був настільки піднятим, що я відчував, що вона була би готова стукнути мене по голові якщо я був би десь поряд…
Таке обслуговування, якщо чесно, не очікував отримати від одного з найбільших банків країни.
Відверто шкодую, що відкрив рахунок в цьому баку ((
Ответ банка
Райффайзен Банк Аваль
2 сентября 2016, 16:57
Шановний client845!

Банком здійснено перевірку фактів, викладених у Вашому запиті та встановлено, що Ви зверталися до Базового відділення Банку в м. Чернівці з метою отримання інформації про стягнення комісії за зарахування переказу на поточний рахунок третьої особи.
Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» (далі – Закон), інформація щодо діяльності та фінансового стану Клієнта, яка стала відомою Банку у процесі обслуговування Клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг Банку, є банківською таємницею.
Зокрема, до інформації, яка є банківською таємницею, відноситься інформація про рух коштів по рахункам клієнтів, залишки на них.
Пунктом 1 статті 61 Закону передбачено, що банки зобов’язані забезпечити збереження банківської таємниці шляхом обмеження кола осіб, що мають доступ до інформації, яка становить банківську таємницю.
Згідно зі статтею 62 Закону, інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками, зокрема, на письмовий запит або з письмового дозволу власника такої інформації.
Враховуючи зазначене, співробітник Банку повідомив Вам про неможливість надання запитуваної інформації та повідомив про необхідність звернення до Банку з даного питання власника рахунку.
Водночас, інформація, повідомлена Вами, прийнята до уваги і доведена до співробітників підрозділу, відповідального за якість обслуговування в Банку. Зі співробітником відділення Банку, зазначеним у Вашому зверненні, проведено роз’яснювальну роботу щодо стандартів обслуговування клієнтів, з метою уникнення подібних інцидентів зі сторони Банку у майбутньому.
Приносимо вибачення за завдані Вам незручності.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться