Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
06459810
Maria Romanyuk
25 марта 2016, 10:35
Maria, Червоноград
21.03.2016 при внесенні коштів на мій картковий рахунок стався технічний збій, в результаті якого мої кошти не було зараховано на мій рахунок.Чому банк до цих пір користується моїми коштами і не повертає їх на мій рахунок.Це грозить мені втратою робочого місця.Як після цьго можна вам довіряти? Я звернулася на гарячу лінію і до цих пір не отримала відповіді.Адже за прстрочку кредитів ви знімаєте з клієнтів проценти. Чому мої кошти, які належать не вам, ви не можете повернути вчасно?
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 марта 2016, 14:32
Шановна Maria!

Насамперед, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
У свою чергу, хочемо повідомити, що через банкомати проходить значна кількість операцій, у зв'язку з чим, іноді відбуваються технічні збої в їх роботі з різних причин.
Співробітники уповноважених підрозділів Банку докладають належних зусиль для профілактики подібних збоїв, проводячи регламентні роботи з усунення неполадок банкоматів, а також впроваджуючи нові можливості вирішення спірних ситуацій з клієнтами в максимально короткі терміни.
За результатами розгляду заявки на спірну транзакцію, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскаржуваної суми коштів (у разі підтвердження наявності такого платежу і відсутності його зарахування коштів на рахунок).
Для уточнення статусу Вашої заявки на спірну транзакцію, рекомендуємо звертатися до Інформаційного центру Банку, за номерами телефонів: 0 (800) 500-500 (безкоштовно для стаціонарних та мобільних операторів по Україні) і 521 (безкоштовно для абонентів МТС), 38 (044) 490-88-88 (для м. Києва).

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться