Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
252512yu
252512yu
29 января 2016, 22:34
Моєму чоловікові прислали на мобільний телефон смс з банку про необхідність з'явитись в найблищє відділеня банку до 20.02.2016 для оновлення клієнської бази. Але він знаходиться закордоном і не можє у встановленний банком час до них прибути, що робити, з чим це оновлення повязане і чого очикувати на разі неприбуття, це його пенсійна картка???
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 февраля 2016, 12:43
Шановна 252512yu!

Згідно з Постановою Правління Національного банку України № 417 від 26.06.2015 р, вимогою якої є проведення повторного фінансового моніторингу клієнтів, АТ «Райффайзен Банк Аваль» здійснює актуалізацію даних клієнтів.
У зв'язку з цим, Банк здійснює інформування Клієнтів з метою запрошення до відділень Банку за місцем обслуговування для заповнення документів, необхідних для оновлення даних.
У випадку, якщо Ваш чоловік наразі не має можливості звернутися до Банку для проведення актуалізації даних, йому необхідно буде звернутися до Банку з паспортом та реєстраційним номером облікової картки платника податків після повернення з-за кордону.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Комментарии - 1

+
0
252512yu
252512yu
2 февраля 2016, 12:51
#
Дякую за відповідь.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться