×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
28/12/2015 року о 8.03 годин при спробі зняти в банкоматі зі свого рахунку кошти, мені вкотре (четвертий випадок протягом кількох років) замість них видано лише квитанцию щодо начебто отриманої мною суми коштів (квитанція від 28.12.15р. о 08:03:33)
Наслідком звернення до співробітника банку (за телефоном 0444908888521(3) стала обіцянка розслідування інциденту та можливої (!) сплати нарахованих коштів не раніше за 11.01.2016 року. Оформлена в контактному центрі банку заява №39647. Мене попередили, що іншого шансу, крім очікування до 11.01.2016 р, в мене немає.
Вимагаю негайного вирішення свого питання. У випадку ігнорування мого звернення докладу зусиль для оприлюднення конкретніх фактів так званого «сервісного обслуговування» постраждалих колег-медиків.
Насамперед, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування. У свою чергу, хочемо повідомити, що через банкомати проходить значна кількість операцій, у зв'язку з чим, іноді відбуваються технічні збої в їхній роботі з різних причин.
Банком регулярно проводяться регламентні роботи для профілактики збоїв і усунення несправностей банкоматів.
Запевняємо, що Банком докладається максимум зусиль для якісного та оперативного вирішення нагальних питань Клієнтів, і проводиться щоденна робота з метою удосконалення технічного забезпечення Банку.
Для уточнення статусу Вашої заявки на спірну трансакіцю, а також попередньої дати її розгляду, рекомендуємо звертатися до Інформаційного центру Банку, за номерами телефонів: 0 (800) 500-500 (безкоштовно по Україні) і 521 (безкоштовно для абонентів МТС), за допомогою Карти ідентифікації, або назвавши оператору дані, які дадуть можливість визначити Вас, як власника рахунку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».