Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Райффайзен Банк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
YarmolikNatalia
YarmolikNatalia
6 апреля 2022, 16:08
Добрый день! Нахожусь заграницей. На карте сняты все ограничения. До сегодняшнего дня пользовалась картой снимала наличные. Сегодня ни в одном банкомате карта не работает. Пишет «ваш банк не отвечает».
Со сроками карты всё в порядке. На горячую линию дозвонится не могу. Дорого.
Подскажите это сбой или что? В Украину приехать не могу, понимаете, да?
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 апреля 2022, 16:35
Доброго дня!
Наразі Інформаційний центр Банку працює у стандартному режимі. Звернутись за консультацією можливо за номерами: 0-800-500-500, 0-800-400-504(безкоштовно), 521 для Vodafone(безкоштовно), 044-490-88-88(за тарифами Вашого оператора), +38-044-354-14-34(для дзвінків з-за кордону).
Через велике навантаження за зверненням до Інформаційного центру Банку можливо необхідно зачекати певний час для зв'язку з оператором.
Додатково, для отримання інформації з Вашого питання Ви можете писати нам у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше»- Зв'язок із Банком — Чат) із темою:«Запит для Ксенії.МінФін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
qsx4t8a
qsx4t8a
5 апреля 2022, 9:29
Тамара, Київ
Чому не можливо задати питання по телефонним номерам банку?
Працює тільки інформація, а з"єднааня відсутнє?
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 апреля 2022, 10:27
Доброго дня!
Наразі Інформаційний центр Банку працює у стандартному режимі. Звернутись за консультацією можливо за номерами: 0-800-500-500, 0-800-400-504(безкоштовно), 521 для Vodafone(безкоштовно), 044-490-88-88(за тарифами Вашого оператора), +38-044-354-14-34(для дзвінків з-за кордону).
Через велике навантаження за зверненням до Інформаційного центру Банку можливо необхідно зачекати певний час для зв'язку з оператором.
Додатково, для отримання інформації з Вашого питання Ви можете писати нам у Чаті додатку «Райф Онлайн»(меню «Більше»- Зв'язок із Банком — Чат).
На жаль, ми не можемо написати Вам у приватні повідомлення для можливості детального аналізу ситуації та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у Чат додатку із темою:«Запит для Анастасії.МінФін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
qsx4t8a
qsx4t8a
5 апреля 2022, 9:13
Тамара, Київ
Яке відділення працює на Оболоні, щоб отримати переказ?
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 апреля 2022, 9:37
Доброго дня.
Перевірити відділення, які працюють сьогодні Ви можете на нашому сайті: https://raiffeisen.ua/viddilennya
Отримати переказ Ви можете за наявності достатньої суми коштів в касі, якщо суми буде не достатньо — Вас зорієнтують на який день їх зможуть доставити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
qsx4t8a
qsx4t8a
5 апреля 2022, 9:11
Тамара, Київ
Підкажіть, у якому відділенні 05. 04.2022 можна отримати грошовий переказ з Канади? Карточки не маю. Кошти відправлені у суботу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 апреля 2022, 9:37
Доброго дня.
Перевірити відділення, які працюють сьогодні Ви можете на нашому сайті: https://raiffeisen.ua/viddilennya
Отримати переказ Ви можете за наявності достатньої суми коштів в касі, якщо суми буде не достатньо — Вас зорієнтують на який день їх зможуть доставити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
APONIA
APONIA
30 марта 2022, 20:17
Ярослава, Кременчук
Хочу узнать на счет на счет 10 виртуальных, почему их не активируют?? Еще у вас просто ужасные операторы, они вообще нечего не понимают. Говорю им у меня в приложении, карты не активные, они говорят что активные. Это просто издевательство,
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2022, 8:40
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
betik1996
betik1996
23 марта 2022, 18:43
Альберт, Лиман
Доброго вечора. Підкажіть, як отримати довідку про наявність картково рахунку (для виплати пенсії)? Чи платна вона? Можливість отримання на емеіл?
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 марта 2022, 11:54
Доброго дня.
Для замовлення довідки Ви можете зателефонувати в Інформаційний центр за номером 0800 500 500 або написати в чаті системи «Райф Онлайн» (меню «Зв'язок з банком» — «Чат»).
З повагою,
@RaifHelp
D5425
Янатьев Дмитрий
18 марта 2022, 14:18
Янатьев, Красногвардейское
Доброго времени суток. Меня зовут Янатьев Дмитрий Валериевич. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2021 года.
Очень буду признателен за сотрудничество! С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 марта 2022, 16:59
Доброго дня.
Інформація по поточним (у т. ч. картковим) та депозитним рахункам, а також про залишок заборгованості по кредитам надається Клієнту після проведення повторної ідентифікації при особистому зверненні до відділення Банку або Інформаційого центру (лише для отримання інформації по картковому рахунку; для ідентифікації в телефонному режимі потрібно вказати номер платіжної карти або рахунку та слово-пароль). Для отримання інформації (у т. ч. довідки, копій договорів тощо) про заборгованість за кредитним договором, по якому тривалий час не здійснювалося погашення та право вимоги за яким було відступлено третій особі, Позичальнику необхідно звертатись безпосередньо до Нового кредитора.
З повагою,
@RaifHelp
Winzo
Winzo
17 марта 2022, 15:22
Федор, Киев
Куда написать в банк с прикреплением переписок чата, скринов и.т.д. чтобы решить мой вопрос, если почта info@raiffeisen.ua указанная на сайте, на которую я полчаса составлял письмо, в автоответе присылает, что: наразі канал наших комунікацій через електронну пошту тимчасово недоступний?
Социальные сети не подходят, так как, я не могу прикрепить скрины
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 марта 2022, 8:54
Вітаємо!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді.
Ви можете написати запит, якщо Ви наш клієнт у Чат системи Райффайзен Онлайн (зв'язок з Банком — чат) чи написати наразі у особисті повідомлення.
З повагою,
@RaifHelp
Panasuk83
Panasuk83
7 марта 2022, 18:14
Работники банка, вы все читаете вопросы которые вам задают? Мне можно как-то связаться, с более компитентным человеком по моей проблеме! Если можно связаться с той сотрудницей, которая мне в прошлом месяце помогла. Просто у вас там сидят некчёмные работники!!! Они грубят, скидывают трубку, и 4 день меня дурят! Я надеюсь ваш ответ придёт быстрее! В этот день, а не через 4 не бедте такими как ваши сотрудники!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 марта 2022, 18:17
Доброго дня!
Ми ще раз вказуємо, що для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, в особистих повідомленнях та опишіть Ваш запит детальніше.
З повагою,
@RaifHelp
Panasuk83
Panasuk83
7 марта 2022, 17:50
Скажите мне пожалуйста, почему ваши сотрудники не могут мне помочь? В прошлом месяце мне сотрудница помогла с моим счётом! А сейчас мне никто не хочет помочь, и при всём этом ещё и врут!!! Три дня меня дурят! Куда мне можно пожаловаться? Я так это не хочу оставлять!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 марта 2022, 18:14
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях та опишіть Ваше питання більш детально.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
DraUde
DraUde
7 марта 2022, 12:42
Едуард
5.02.2022 в Райффайзен Банк Online я здійснював комунальні платежі.
Сьогодні 7.02.2022 мав розмову з представником Райффайзен Банк (принаймі так представився абонент +380443543000) стосовно одного комунального платежу від 5.02.2022 12:55 за споживання електрики. Представник вказав що для того щоб пройшов даний платіж я повинен надати йому деякі, як я розумію особисті, дані моєї дружини (третьої особи, не клієнт Райффайзен Банк). Я відмовився і додатково подзвонив на гарячу лінію банку (звернення записане). Тим не менше мені надійшла СМС про відхилення згаданої трансакції. То ж з цього приводу два питання:
1. Для чого Райффайзен Банк збирає особисті дані третіх осіб?
2. Що не так з трансакцією за реквізитами 132048153 на суму 115грн 20коп?
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 марта 2022, 9:50
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
InnaSysun
InnaSysun
6 марта 2022, 16:38
Інна, Петропавлівка
Доброго дня! Скажіть, чи можливо забрати свій депозит в Дніпропетровській області смт.Петропавлівка. Якщо не в моєму селищі, то чи можливо в м.Дніпро?
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 марта 2022, 9:33
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
NARAIAN
NARAIAN
13 февраля 2022, 12:17
Добрый день мне звонит с угрозами сотрудник банка Райфайзен с требованиями прекратить писать отзывы.
Но мои отзывы правдивы, я лишь написала что каждые две минуты совершаются звонки на работу боссу и в бухгалтерию, звонили также мужу. Вопросы всегда одни и те же: сколько я получаю. Делали запрос в налоговую. Мне перезвонили с налоговой и спрашивали работаю ли я. Позвонив на гарячую линию Райфа ничего не решилось, мне ничем не помогли.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 февраля 2022, 12:19
Доброго дня.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях та номер телефону з якого Вам телефонували після відгуку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
AlexeyVaseckii
AlexeyVaseckii
4 февраля 2022, 21:14
Алексей Васецкий, Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Васецкий Алексей Викторович. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:
1. Дата открытия счета (кредитной карты);
2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2021 года.
Очень буду признателен за сотрудничество! С ответом прошу не задерживать.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 февраля 2022, 11:16
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Перевіримо інформацію та надамо відповідь.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
betik1996
betik1996
4 февраля 2022, 12:25
Лиман
Чи можна отримати на емеил виписку з рахунку, яка завірена електронним цифровим підписом працівника банку? и як це зробити, якщо можливо?
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2022, 12:27
Доброго дня! Замовити виписку можливо у «Райф Онлайн» за запитом у чаті (меню «Більше» — Зв'язок із Банком — Чат). Будемо очікувати Вашого повідомлення там.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
betik1996
betik1996
4 февраля 2022, 12:09
Лиман
чи можливо замовити виписку за рахунком по картці замовити онлайн та відправити поштою у інше місто?
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2022, 12:12
Доброго дня! Замовити виписку за необхідний період часу з печаттю від Банку можливо у «Райф Онлайн» за запитом у Чаті (меню «Більше» — Зв'язок із Банком — Чат) або зверненням до відділення Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом. Виписка може бути відправлена на електронну адресу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
betik1996
betik1996
4 февраля 2022, 11:58
Лиман
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста. У моей матери зарплатная карта вашего банка. Для подтверждения операции оплаты, я распечатал выписку из интернет банкинга. НО учереждение не принимает такую выписку без печатей банка. Где мне могут поставить печать (или распечатать новую выписку и поставить печать — заново)? И могу ли я это сделать вместо матери без доверенности(т.к. у нее такой возможности нет)?
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 февраля 2022, 12:03
Доброго дня! Дякуємо за питання. Замовити виписку за необхідний перід часу з печаттю від Банку можливо у «Райф Онлайн» за запитом у Чаті(меню «Більше» — Зв'язок із Банком — Чат) або зверненням до відділення Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом. Вартість отримання виписки залежить від тарифів обслуговування рахунку. Просимо звернути увагу, що отримати виписку може лише власник рахунку, якщо відсутня нотаріально завірена довіреність.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
betik1996
betik1996
3 февраля 2022, 13:05
Лиман
Доброго дня. Допоможіть розібратись. Чи можливо мені отримати підтвердження платежу ( в моему випадку, оплату у Аптеці) при наявності товарного чеку. Час, сума та місце здійснення операції мені відомо, але треба документ на підтвердження такої операції. Куди мені потрібно звернутися? Чи можу я це зробити онлайн ( не звертаючись до відділення)?
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 февраля 2022, 13:12
Доброго дня! Переглянути інформацію з приводу проведення операції оплати Ви можете у додатку «Райф Онлайн» сформувавши виписку за Вашим рахунком наступним чином: 1) необхідно зайти в меню «Рахунки» 2) вибираєте рахунок 3) Виписка 4) Всі транзакції 5) обраєте дати 6) Застосувати. Після цього у верхньому правому куті у Вас буде відображена кнопка, натиснувши на яку, Ви зможете зберегти виписку на електронну пошту.
На жаль, надати окрему квитанцію від Банку з проведеної оплати поза мережею Райфу технічно неможливо. Проте, у банківській виписці за Вашим рахунком буде відображено інформацію стосовно проведеного платежу.
18703771
18703771
2 февраля 2022, 14:59
Як знайти відповідь на свє питання якщо воно вже було опубліковане на сайті
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 февраля 2022, 15:13
Доброго дня!
Ваше питання в роботі, зворотній зв'язок надано за першим запитом. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
18703771
18703771
2 февраля 2022, 14:57
Прошу пояснити чи може орендар земельного паю — Фермерське господапство- виплатити орендну плату орендодавцеві — фізичній особі на його поточний рахунок чи карту. Якщо так, то чи має орендар для таких цілей відкривати спеціальний рахунок? З яким призначенням платежу здійснювати такий платіж? Буду вдячна за відповідь.
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 февраля 2022, 15:12
Доброго дня!
Ми проаналізуємо запит та надамо інформацію Вам у приватні повідомлення. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Горячая линия Райффайзен Банка