Райффайзен Банк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 47 | 47.7 |
USD | 41.51 | 41.84 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Дякую за відповідь але ви не надали відповідь на основне питання як і решта співробітників вашого банку. Куди саме мені відправити(продублювати) документи для підтвердження отримання?
Комментарии (1)
Як і більшість питань на рахунок заблокованих коштів, не розкриті вашою підтримкою. Було заблоковано рахунок з присвоеним статусом як «неприйнятно високий». Звичайно це не регламентується Законом, тобто ви що хочете то і робите але є Постанова НБУ #65, відповідно Додатку 12, пункт 3, в такому разі банк зобов'язаний сповістити СУО не пізніше 1 робочого дня після блокування, а також відповідно тому ж Закону 361-ІХ блокування рахунків не може бути необмеженим, та має бути разблокованний на 31 календарний день, якщо СУО не повідомило про продовження блокування коштів.
Чому ваші працівники ніяк не можуть підтвердити, що відправили запит до СУО після блокування, знову ж таки відповідно Постанови 65 ви маєте сповістити мене про рішення, якщо я запитав письмово. Тому питання, якщо нічого не відправляли до СУО, навіщо тоді блокувати рахунок, якщо по Закону ви і так його повинні розблокувати через 31 день? Та питання, кому саме надсилати документи, ваші працівники так і не вказали, лише стандартный шаблон, без жодної адреси, мені потрібні конкретні реквізити для доставки документів вам, щоб підтвердити це у суді з описом?
Ще одне питання. Ваш працівник підтвердив мені, що ви присвоювати можете цей статус, без сповіщення СУО тим, у кого багато транзакцій, відповідно потрібен час для обробки інформації, а ваші декілька працівників з цим не справляються, відповідно, щоб при перевірці не платити мільйонний штраф від НБУ, ви намагаєтесь таким чином розірвати обслуговування з клієнтом, тобто дешевше його відправити подалі, ніж витрачати час та виділяти кошти на додатковий штат. В принципі, це випливає з ваших дій — необгрунтований «ризикований статус» для вас, відсутність повідомлення до СУО, дуже повільна відповідь, ну і головне, в кожній відповідь ви мені кажете, що легко можете повернути кошти якщо розірвати договір. Навряд ви це назагал скажете, але підтвердіть будь ласка або прокоментуйте?
Дякую.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Написать комментарий
підкажіть, будь ласка, що робити при ПОМИЛКОВОМУ надсиланні коштів? чи можливо якось звʼязатися з банком і відмінити переказ?
Написать комментарий
підкажіть, будь ласка, при переводі коштів я не бачу інформації про отримувача ні імʼя, ні фамілії. в привату та моно таке є
Написать комментарий
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (2)
Написать комментарий
На якій підставі заблокували мій особистий рахунок через якій я сплачую погашення за іпотечним кредитом?
На зараз мені кажуть, що в мене є заборгованість, але я щомісяця сплачую за графіко певну суму. Теж саме я зробив і 16.08.2023 р. через касу одного із відділень банку. Але 01.09.2023 р. мені повідомляють, що мій рахунок заблокований Фінмоніторингом банку і мій платіж від 16.08.2023 р. не врахований, хоча перед цим казали, що він заарештован Виконавчою службою.
Тому, будь ласка, дайте відповідь на моє запитання та прийміть міри для вирішення ситуації, що склалася, не за моєї вини.
Дякую.
Написать комментарий
Написать комментарий