×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Usup80
- 2 июля 2024, 8:38
- Сергій, Черкаси
Доброго дня.Звернувся до RaifHelp про блокування рахунку.Попоросили надати дані про себе.Надав.Відповідь «Ваш лист в надійних руках, чекайте відповіді протягом двох робочих днів» Два дні пройшло відповіді ніякої.Сьогодні написав знову.Той самий результат-«Ваш лист в надійних руках чекайте відповіді два робочих дні» Скажіть будь ласка скільки ще «2 робочих дні» буде?
Ответ банка
2 июля 2024, 8:59
Добрий день! Дякуємо за очікування на відповідь.Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, рахунок блокується.Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вкажіть адресу електронної пошти, з якої відправляли лист.Будемо вдячні за зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться