Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
IgorVorobyiov
IgorVorobyiov
28 января 2024, 13:02
Ігор, Дніпро
Доброго дня. Мої батьки (їм по 75 років) знаходиться на окупованій території. Їхні пенсійні картки знаходяться у мене в Дніпрі. З грудня 2023 року картки були заблоковані і як мені пояснили у місцевому відділенні, батькам треба пройти ідентифікацію. Але: 1) Вони знаходяться на окупованій території. Мобільного українського зв'язку там немає; 2) Мобільні телефони з фінансовими номерами були втрачені під час активних бойових дій в їхньому населеному пункті. 3) Інтернету в їх селі взагалі немає ніякого і не передбачається. 4) Вільно виїхати їм до місця із сталим інтернет -зв'язком немає можливості, адже їх село знаходиться на відстані 10-15 км від лінії фронту і дорога із села часто є перекритою. В мене питання — як їм пройти ідентифікацію і розблокувати їх картки для отримання їх пенсій. Бо їх
нервові переживання добивають їх більше ніж бойові дії.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 января 2024, 13:12
Добрий день! Хочемо висловити свої щирі слова підтримки, адже розуміємо в якій тяжкій ситуації перебувають Ваші батьки. Віримо та молимось за наших воїнів, які неодмінно звільнять наші землі. Щодо Вашого питання, дійсно, на виконання вимог «Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», затвердженого Постанови НБУ № 65 від 19.05.202020 банки мають забезпечити актуалізацію даних клієнта. А тому, Банк може інформувати про необхідність оновлення даних, у разі якщо нічого не змінювалось, власнику рахунку достатньо зателефонувати в Інформаційний центр Банку та підтвердити актуальність наявної інформації. Доступний зв'язок через Skype на номер +38 044 230 99 98, дзвінок оплачується згідно тарифів.Також, хочемо зазначити, що переідентифікацію замість власника рахунку можливо провести іншою особою на підставі нотаріальної довіреності, якщо в ній чітко про це зазначено. З повагою та турботою,@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться